Johannesburg

Dinsdag

Broken clouds. Pleasantly warm.

13°C
26°C

7 day forecasts

‘Dis buite orde!’ roep Cele toe hy ou landsvlaggie sien

2009-12-09 00:29

’n Omgekrapte komm. Bongani Ntanjana by die ou landsvlag. Foto: dries liebenberg

Foto's   ·   Lesersfoto’s   ·   Nuus in Foto's Stuur vir ons jou foto's  ·  Stuur vir ons jou foto's

Dries Liebenberg

Durban. – Komm. Bheki Cele, nasionale polisiehoof, het gister ontstoke gereageer op ’n ou landsvlag op ’n lessenaar in ’n Metrorail-kantoor.

Cele en mnr. Nathi Mthethwa, minister van polisie, was in die stad om die polisie se misdaadbekampingsplan vir die vakansie bekend te stel.

Mthethwa het op pad na ’n konferensiesaal in die Durbanse spoorwegstasie vasgesteek toe hy die vlaggie op ’n lessenaar van ’n junior Metrorail-bestuurder gewaar het.

Hy het Cele dadelik nader geroep. Dié het vir die vrou wie se kantoor dit is, gevra wat die vlaggie op haar lessenaar soek.

Met ’n groot weergawe van die nuwe landsvlag wat teen die muur bo haar pryk en ’n Sharks-vlag in die venster, het die vrou stilweg geantwoord dis vir haar iets moois.

“Dis buite orde!” het Cele uitgeroep en opdrag gegee dat daarop beslag gelê word.

Nadat die vrou gesê het sy is baie jammer, het komm. Bongani Ntanjana, adjunkhoof van die polisie in KwaZulu-Natal, die vlaggie verwyder.

Volgens mnr. Dumisani Dube, streekbestuurder van Metrorail, was die hoof van die finansies-afdeling waar die vrou werk nie bewus van die ou landsvlag in die kantoor nie.

“Daar sal ondersoek ingestel word met die oog op korrektiewe stappe,” het hy gesê.

Mthethwa en sy adjunk, mnr. Fikile Mbalula, was saam met Cele en die provinsiale polisiebestuur deel van ’n groot magsvertoon deur Durban se strate met die boodskap dat die regering ernstig is in sy “kruistog teen misdaad” dié vakansie.

Nadat komm. Monnye Ngobeni, KwaZulu-Natalse polisiehoof, ’n afskrif van die provinsie se misdaadplan aan Cele oorhandig het, het Mthethwa moord, roof en kapings as spesiale fokuspunte uitgelig.

Min is egter oor KwaZulu-Natal se plan bekend gemaak.

Dir. Phindile Radebe, provinsiale woordvoerder, het net gesê 20 000 polisielede gaan ontplooi word, polisiëring gaan by strande verskerp word en die taktiese reaksiespan gaan teen rooftogte en kapings gebruik word.

- Beeld

Kommentaar is gesluit vir hierdie storie.

A N Other 12/9/2009 7:39:28 AM
Ek wed julle vir my salaris dit was 'n wit vrou wat die vlaggie op haar tafel gehad het. En weereens kon die simpel goed nie wag om 'n blanke te verkleineer nie. Wat de hel maak 'n vlaggie saak aan die man? Is hy 'n god? Los die vrou uit - sy hou net van iets mooi. En LETS FACE IT - DIE OU VLAG IS BAIE BAIE MOOIER AS DIE KOMMUNISTIESE EEN WAT ONS NOU KWANSUIS MOET EERBIEDIG!
Ekke 12/9/2009 7:43:23 AM
Hemel tog Komm.Cele, net toe ons hoop jy gaan die grootste verandering doen wat misdaad aan betref............. bekommer jy en jou trawante julle oor 'n "VLAG". Ja, Ja dis 'n ou SA Vlag maar dit is seker nie 'n kriminele oortreding om so 'n "klein" aandenking op jou lessenaar aan te hou nie. Gaan gee liewer aandag aan die misdadigers wat daar buite ons mense roof en dood maak!!!!!!!!!!!
Arie 12/9/2009 7:43:30 AM
Die eertydse landsvlag het tog dieselfde bestaansreg as die Hollandse / Vrystaatse /ZAR / die Voortrekker vierkleur en so meer, as 1n doodgewone versiering. Dit is na my mening baie kleinlik om so opgewonde te raak oor die voormalige landsvlag veral as dieselfde persoon `n veel groter wettige landsvlag in deiselfde kantoor vertoon
Steve 12/9/2009 7:46:00 AM
My genade, as ek gelyk het soos die komm op die foto, het ek eerder my bril reggeskuif, my uniform gestryk en die uitdrukking van my gesig afgevee! Mag hy 'n ANC vlaggie in sy kantoor aanhou? Gaan vang die plaasmoordenaars en vergeet van vlaggies!
lizzy 12/9/2009 7:46:49 AM
klomp idiots!!!! Die ou landsvlag is deel van ons geskiedenis. Deal with it!!!!!
RS 12/9/2009 7:47:00 AM
Wragtig nes ek gedink het, raak balistic oor die ou vlaggie en min word gedoen aan die misdaad, net soos berig is met die vrou wat verkrag is en moes haar verkragter meneer noem meneer se g@t!!!! Polisie staan die mense se hele erf vol maar daar word nie eens die moeite gedoen om na die verkragter te soek nie, met 30 polisie manne wat rondstaan en stront praat en nie doen waarvoor hulle betaal word, is ek seker as hulle die hulp van die honde eenheid gekry het en self die plek begin fynkamp het die moontlikheid groot sou wees om die bliks#m te vang!! Dan het die vark nog die vermetelheid om die vrou n'SLEG WIT VROU te noem??? MENEER CELE Hou op stress oor snert en begin die barbare vang, die verkragters, moordernaars, diewe die gemors wat ons mense se lewens vat of verwoes ten aanskoue van die regering en polisie!! Ek dink dit is belaglik "korrektiewe stappe"gaan geneem word, maar n'MENEER verkragter word nie eens gesoek nie!!!!! Dit is om van naar te word!!
Hennie 12/9/2009 7:51:57 AM
Wat 'n grap, miskien moet die polisie hulle eerder bepaal by hulle werk en ophou simple plannetjies maak om misdaad te beveg en dit begin doen.
Jan Pampoen 12/9/2009 7:52:21 AM
Nou goed dan. Ek moet erken die ou vlag is ook vir my mooi, maar ek weet beter as om dit by my werksplek ten toon te stel. Met hoe dinge nou in die land gaan hunker mens maar soms terug na die ou manier van doen, maar regtig. En nou weer die ander kant van die storie. "daarop beslag gele"? so as iets nou nie die staat behaag nie moet ons dit maar net goedsmoeds oorhandig? Is hierdie vlag onwettig verklaar? Ek weet dat die ou vlag baie mense herinner aan slegte gebeure maar mens moet darem begin aanbeweeg ook. Neem die engelse bv. by die rugby sien mens baie die wit vlag met rooi kruis daarop. Is dit nie ook die (lands)vlag waaronder hulle die Skotte onderdruk het nie? Moan die Skotte daaroor? Dis seker hoekom ons nog hier in die 3e wereld voortploeter, vlae en straatname geniet voorrang bo lewens noodsaaklikhede. Get a Grip. Ruk jouself reg. Albei van julle!
johannes 12/9/2009 7:55:28 AM
Hoe kan hulle haar eiendom net daar konfiskeer? Is dit dan teen die wet om n ou vlag te besit?
stella 12/9/2009 7:56:10 AM
kan jy die oorvertel...hulle blom in hul broeke oor 'n onskuldige vlaggie...word groot ANC - land wat julle op 'n skinkbord gekry het en besig is om deur julle wat se naams te trek!!!!!!!
PJ 12/9/2009 7:57:53 AM
Dit is interressant dat die Nationale polisie hoof so gal sal afgaan oor 'n vlaggie wat as ornament in iemand se kantoor staan. Wat het hy te sê oor die slapgat houding van die polisie in die geval waar die "meneer" die vrou verkrag het en blykbaar geen ondersoek gedoen word nie. Indien daar die beweerde sowat 30 polisiemanne op die toneel kan rondstaan en grappe maak blyk daar immers geen tekort aan mannekrag te wees nie. Wat gaan hy daaromtrent doen? Wat het geword van die tyd toe 'n mens met vertroue kon opkyk na 'n polisieman en kan weet dat die mense nie net in daardie amp is om 'n "magsposisie" te kan beklee nie.
Christo de Klerk 12/9/2009 7:57:57 AM
Dit is diefstal!! Die ou landsvlag is nie onwettig nie so hulle mag nie daarop beslag gele het nie!! Die regering is ernstig oor sy kruistog teen misdaad en dan steel die polisiehoof en die minister van 'n weerlose dame...
Moedswil 12/9/2009 7:58:16 AM
Hierdie kwessie van die ou landsvlag raak nou belaglik. Die vlag is 'n samestelling van baie vlae net soos die Union Jack. In GB het die Skotte, Engelse en Wallisers steeds hul eie vlae. Daar is baie ander soortgelyke voorbeelde. Is dit nou 'n kriminele oortreding om dit he? Dit wys jou hoe pateties hierdie ANC-regering is. Rassistiese aantygings laat die polisie deesdae in mag der menigte opruk en mense word selfs daaroor in hegtenis geneem. Dis nie 'n kriminele oortreding nie! As rassisme ter sprake is, het die polisie ewe skielik tyd, geld en petrol om op te tree as dit ware misdaad is, skitter hulle in hul afwesigheid. ANC = pateties!
Lisa 12/9/2009 7:58:56 AM
Die hele SA is buite orde danksy die polisie mag.Nou word daar kapsie gemaak oor n simple vlag. Wat is die probleem nou eintlik?
BB2000GD 12/9/2009 7:59:44 AM
Laat jou persoonlike versierings tuis, veral dinge waarop mense emosioneel reageer wat niks met jou werk te doen het nie.

Cele het oorreageer – om die vrou te vra om dit te verwyder sou voldoende gewees het.

Al die regse idiote daar buite: Ek stel nie belang in julle tonnelvisie en emosionele argumente nie – BLY ASSEBLIE NET STIL!!!
MEISIE 12/9/2009 8:01:11 AM
AG KOM NOU BHEKI CELE. GISTER HET EK JOU ONDERSTEUN OMDAT JY DIE KRIMINELE WIL VASVAT MAAR VANDAG STEL JY MY WEER TELEUR DEUR JOU KLEINLIKHEID OOR 'N OU VLAGGIE. AS DIT NOU DIE ENIGSTE VLAG WAS KAN EK NOG VERSTAAN MAAR DAAR WAS MEER AS EEN VLAG. JY TREE NOU RASSISTIES OP. MOENIE DAT SULKE OU KLEIN DINGETJIES ONTAARD IN 'N ISSUE NIE. JULLE HET JULLE KULTUUR EN NAGEDAGTES. WAAROM KAN ANDER NIE OOK HULLE EIE KULTUUR EN NAGEDAGTES Hê NIE. DIS MOS VERONDERSTEL OM 'N VRY LAND TE WEES. A NEE A.
Adriaan 12/9/2009 8:01:56 AM
Ek kan nie verstaan wat is die terme"Ou landsvlag " nie. Dit is die Suid Afrikaanse vlag. Die LIQUORICE ALL SORTS wat orals rondwaai is die ANC vlag. Ek verbind my glad nie met dit nie en weet nie eers watter kant is bo of onder nie. Vir my sal die ORANJE BLANJE BLOU die vlag wees waarvoor ek op sal staan. By funsieas staan ek ook net op as DIE STEM gespeel word. Aan die ANC: LOS ONS MENSE UIT!!!!!!!!!!!!. Dit is ons TROTS!!!!!!!!!!
Pieter 12/9/2009 8:02:44 AM
Is Bongani so erg oor die ou landsvlag dat hy dit vir homself wil vat? Die ou landsvlag is mos deel van ons land se geskiedenis en die vrou het 'n groot weergawe van die nuwe landsvlag ook in haar kantoor. Hoekom is die nuwe vlag nie ook verwyder nie?
Billy 12/9/2009 8:04:50 AM
Wat van die ANC vlag wat mag wapper waar hy wil. Daar is baie mense vermoor in die naam van die ANC en die vlag. Dit maak my regtig moerig as so iets gebeur. Word wakker die hele land is in groot K@K en julle worry oor so ou klein vlaggie. Wat het anyway geword van vryheid van assosiasie en vryheid van spraak ens? Die land is BELAGLIK!!! wanneer kan ek emmigreer!!
Fanie 12/9/2009 8:05:12 AM
ja wat, nou is almal weer ontstoke oor die vlag. Pleks dat Bongani verduidelik wat hy gaan doen om my familie tydens en meer belangrik, NA die wereld beker te beskerm teen die rampokkers is hy behep met n ou vlaggie. Pleks konferskeer hy die arme dame se sharks vlag en gee haar n BLOU BUL vlag om op te hang.......
Imax 12/9/2009 8:08:47 AM
Ek het nie geweet dis n kriminele oortreding om die ou Landsvlag te desit nie????????
Anoniem 12/9/2009 8:08:54 AM
Grote griet, skielik is die klein ou simbooltjie van ons geskiedenis belangriker as die kruistog teen misdaad. Nogal moet daar korrektiewe stappe geneem word, kan dit meer belaglik word in die land van ons? Wonder watter wet of reel sou nogal oortree gewees het om met korrektiewe stappe teen die vrou te begin.
Marie James 12/9/2009 8:09:56 AM
Ja jy sien dit is `n groot bedreiging vir cele want hy weet ons sal eendag weer op staan. Ek dink dit is baie kinderlik van hom om so te reageer op die ou vlag dit het immers mooier gelyk as die een van nou Ek het `n ou groot vlag en hoedjies, nou wonder ek as hy dit sien wat gaan hy maak. want ek sal dit sommer buite hang
Anja 12/9/2009 8:10:26 AM
Ag asseblief, dis mos 'n demokratiese land... pateties hoe bedreig die manne oor iets soos 'n ou vlaggie voel
Gerhard 12/9/2009 8:10:34 AM
Sover my kennis strek is dit nie teen die wet om in besit van vorige landsvlae te wees nie. Nou le die polisie daarop beslag? Klink vir my soos diefstal. Miskien moet jy 'n klag gaan lê mevrou. Ek weet net nie by watter instansie nie aangesien die hoof van polisie jou vlag gesteel het!
Ben Opperman 12/9/2009 8:12:44 AM
Kyk nou net hoe 'n klein ou drie-kleur vlaggie Cele van stryk laat bring. Eintlik het hy ook maar net sy ware kleure gewys deur so uit te vaar en behoort hy as 'n wolf in skaapwagterskelere gesien te word. Pleks hy aandag gee aan die misdaad in die land! ek kan ook nie anders as om te dink dat ons die land vir niks weggegee het nie.
wynand 12/9/2009 8:13:39 AM
kan dit nie glo nie, so 'n klein vlaggie en dit pla hom, ek wil ook nou so vlaggie kry en in my kantoor sit, dan moet hy waag om dit te vat dan sal die duiwel los wees, kan ons nou nie eens 'n klein vlaggie hou om vir ons nageslagte te wys hoe ons lands vlag was en hoe dit nou lyk nie? ai ai ai ai ek gee op!
CC 12/9/2009 8:14:13 AM
AG ASSEBLIEF!!! Hoe belaglik wil mens wees om nou korrektiewe stappe te neem oor 'n landsvlaggie. Flippet, g'n wonder die land lyk soos wat hy lyk nie, want mense hou hulle met onbenullighede op. Plaas word daar eerder gefokus op die misdaad!
DERICK 12/9/2009 8:14:43 AM
Tipies Suid Afrika, worry oor 'n vlaggie op 'n tafel maar vee hulle gatte af aan al die wittes wat vermoor, beroof en verkrag word.Wys jou net die mentaliteit van die regering en veral die polisie.
ellen 12/9/2009 8:15:03 AM
dit is nou verregaande wat noem jy dit ek noiem dit diskriminasie ek gaan nou my ou landsvlag met `n paal voor my ophuis wat het die ou vlag met veiligheid te doen daar is die antwoord wit mense is kak in die land mnr cele kry `n lewe jy word betaal uit ons belasting geld jy is commen
LEON 12/9/2009 8:15:57 AM
Ek wonder wat die ou siel gaan sê as hy by my huis moet instap....nie dat hy ooit die voorreg sal hê nie!!! Dit is die mooiste vlag ooit!!
Grapgat 12/9/2009 8:16:22 AM
Kla Cele aan vir diefstal van private eindom.
Reinhard 12/9/2009 8:16:49 AM
My vraag is - Watter misdaad het hierdie vrou gepleeg? Ek is nie bewus van enige wet wat die vertoon van die sogenaamde ou landsvlag verbied nie. Indien daar geen misdaad gepleeg is nie - wie gee die "agbare" kommissaris die reg om die eiendom van wetsgehoorsame burgers te konfiskeer. Die vraag behoort dan eerder te wees - het die kommissaris homself nie dalk daaraan skuldig gemaak om wederregtelik en opsetlik die roerende liggaamlike saak, wat aan iemand anders behoort toe te ein nie? En is die minister dan 'n mededader hieraan? Die kommissaris, oor wie daar wye kommer blyk te wees oor sy geskiktheid vir die pos, behoort dalk eerder te konsentreer op misdaad en hom nie op te hou met beuselagtighede nie. Hierdie optrede sterk nie die beeld van die SAPD nie en boesem nie juis vertroue in ten aansien van die persone wat veronderstel is om leiding te gee teen misdaad nie.
JJ 12/9/2009 8:19:12 AM
Daar is meer ernstige misdade as n ou klein landsvlag, en nou wil daar korrektiewe stappe geneem word. Wys jou net waar is die fokus nie ernstige misdade nie maar klein nietige goed. Die oplossing sou gewees het neem dit huistoe as dit vir jou mooi is, dit is nie aanvaarbaar in die werksplek nie.
Pieterjie. (Berlyn,Deutsland) 12/9/2009 8:22:05 AM
Ek dog dit is n demokratiese land? wat van die junior bestuurder se demokratiese reg, dit terwyl daar n groot vlag van die nuwe Suid-Afrika teen die muur hang.Kom dit nie maar neer op diskriminasie nie, of word daar weer n rasse kaart gespeel.
Marius 12/9/2009 8:23:17 AM
Die polisie moet wakker skrik.

As hulle met soveel vernuf kriminele kan opspoor as wat hulle iets vertraags soos die ou landsvlaggie kan raaksien op 'n tafel sal die misdaad in die land vrek baie verbeter.
grinder 12/9/2009 8:23:20 AM
Tiepies wit mense, by die werk is hulle die 1ste mense wat se dat hulle nie rasiste is nie, maar rondom die braai vleis vure praat hulle van "dai mense" of " hulle is nie "sso ons nie". Shame apartheid lewe nog lank in SA
pieter 12/9/2009 8:23:36 AM
Dit is baie duidelik dat hulle bedreigd voel en bang is vir die "ou bestel" As hulle net soveel aandag wil spandeer aan ordentlike wetstoepassing sal dit ook baie beter gaan.
Anmie 12/9/2009 8:23:47 AM
Dis belaglik, plaas dat hulle aandag gee aan ander misdaad
7x57 Mauser 12/9/2009 8:24:08 AM
Sleep hom hof toe.Die ou landsvlag is nie onwettig nie.Haar reg van vrye uitdrukking word definitief ondermyn.Hy is arrogant en moet op sy plek gesit word
Kobus 12/9/2009 8:24:28 AM
Hy sal dit nie waag om my vlaggie op MY lessenaar te verwyder nie, ons sal veg tot die beeste huis toe kom, sy rang gee hom nie daardie mag nie, ons volk moet opstaan en hierdie "goed" beveg! Sonder `n lasbrief, of `n deursoek bevel, aikona Mnr Polisie man, nie jy nie!!
gert spies 12/9/2009 8:24:46 AM
Mnr Cele en Zuma, as julle ernstig is met misdaad sou julle lankal die polisie verkragters gaan soek het wat die twee vroue, een in Rustenburg en een in Kempton park laat skors het sonder salaris en n voorbeeld van hulle gemaak het. Maar neee, dit is mos swart polisiemanne wat wit vrouens verkrag het en dit is mos reg. As dit wit polisiemanne was wat swart vrouens verkrag het was hulle lankal sonder n werk. Kom nou en wys julle erns met misdaad en stel onmiddelikke ondersoek in na die twee polisieman verkragters en sluit hulle toe. Dit was op Carte Blanche. Ek kan nie glo dat polisiemanne op diens met verkragting van die publiek so wegkom nie. Dit is weereens n bewys dat swart rassisme lewendig is in ons land
Philip Hanafey 12/9/2009 8:25:07 AM
Agge siestog laat 'n ou vlaggie nou soveel konsternasie veroorsaak - Mnr die Kommisaris bepaal jou liewer by die bekamping van misdaad - vang die misdaigers ensorteer hulle uit - die vlaggie het niks gedoen nie.
PEET 12/9/2009 8:25:15 AM
Met wat ons huidige vlag verteenwoordig,kan ons maar liewer saamleef met die nostalgie van weleer.Ons beteken alle suid afrikaanse mense - soos in almal.Die huidige vlag verteenwoordig n passiewe,diskriminerende,korrupte,arogante,on opgevoede en lui polissie mag.Selfs kriminele dra polissie uniforms,wat die embleem van wetsverbreking en misdaad geword het.Dankie vir al u gewelds dreiging teen misdaad meneer die kommisaris,maar jou woorde haal nie die slagveld van toenemende moorde en geweld nie! In teendeel,jou lede is buite orde,buite voeling,buite profesionaliteit,aggresief en arogant na die verkeerde kant.Jou minagting van die verlede staan my nie aan nie. Ook jou onvermoe om die haatspraak en pollitieke geweldspraters en wetsverbrekers aqan te vat dui op die bloed bevlekte nuwe vlag van suid afrika! Los maar die ou aandenkinkie uit die verre verlede en werk aan jou volgende nuttelose toesprakie teen boewe en skurke. Die ou vlaggie vermoor geen mens,is n ornamentjie-en hy maak jou bang? Nee wat ou grote,baklei die gedrog in ons strate,ons huise en ja, selfs die aanvalle in ons kerke,skole en tot daar waar die vermoordes nie eens rus vind nie,die begraafplase. Die resultate van ons nuwe ou regering skreeu dit uit -- bloed op ons vlag,elke dag en nag!
Jaco 12/9/2009 8:26:31 AM
Dit is totaal belaglik dat mense so reageer. Is die ou vlag nou verban en is dit 'n krimenele oortreeding om die vlag in jou besit te he? Watter stappe gaan gedoen word teen die vrou? Ek wens almal wil net die verlede van die land begin uitlos en aanvaar dat al verbrand jy elke ou landsvlag in die land, dit nie die verlede sal kan verander nie.
Koos 12/9/2009 8:27:19 AM
Pleks spandeer die polisie meer tyd op die straat en vang die d@nnrs wat moor en verkrag maar nou word daar n issue gemaak oor ons OU Suid Afrikaanse Trots???
Alta 12/9/2009 8:28:56 AM
Hoe belaglik van die eerbare minister. Gedog kulturele verdraagsaamheid word aangemoedig in SA - lyk my net eensydig! Ek sal die ou vlag vertoon as ek wil, want dit is deel van my erfenis. Hoop die agbare minster tree dieselfde op as die kommunistiese vlag rondgeswaai word op sy openbare vergaderings!
PEET 12/9/2009 8:30:57 AM
en oo ja,van watter orde praat u? Orde waar in ons vlag verteenwoordig? Is dit dalk waarvoor die rooi in u vlag staan? Rig liewer u agressie teen geharde misdaad ellemente as teen n weerlose amptenaar wat haar werk verrig.
petro 12/9/2009 8:31:28 AM
AAAAG Shame, wil hy(Cele ) 'n simpatieke kaartjie he, ek sal vir hom een by die CNA kaan koop en stuur, konsentreer eerder op skelms daarbuite, as om op kantoor personeel te imtimideer, vat die vlagie gooi hom in die asblik as dit julle so behaag, vir haar sal dit altyd iets mooi bly.Die ou landsvlag sal altyd deel van ons wees.
bertie 12/9/2009 8:32:04 AM
So tipies van die ANC en al sy trawante. Meer bekommerd oor die vlag as eindlik die doel van sy besoek. Eenvoudige kommentaar /opdrag om die vlag te laat verwyder sou genoeg wees maar "Die Lord" moet gehoor word van sy ontevredenheid. Wonder tog wat se bedreiging die vlag vir "Lord" inhou? Ek het nog 'n paar as hy nog soek! Ek was en is steeds trots op die ou RSA vlag. Hy mag maar probeer om dit af te kraak. Twyfel egter of hy enige sukses sal behaal. Jy vee nie net dood eenvoudig my geskiedenis uit nie.
ekke 12/9/2009 8:33:46 AM
Mensig, kan 'n mens so magsbehep wees. Dankie dat ek is wat ek is. Mens kan sien dat die arme Meneer niks was nie en iets geword het. Jammer om te sê, maar die ou vlag kan enige tyd op my tafel pruik, maar die nuwe vlag lyk soos kinderkuns.
Die persoon het beslis 'n voorliefde vir vlae, kan dit nie so ingesien word nie. Hoekom 'n isshue maak van niks. Die ou vlag is mos nie sonde nie! Klink na 'n kommunistiese stelling. Die staat sê en ons moet spring anders is jy tronk toe of jou werk kwyt. Gaan vang eerder misdadigers ou en hou op om ons geld te mors.
albert 12/9/2009 8:35:02 AM
Absoluut belaglik ,miskien moet hy eerder sy aandag spits op n arme vrou wat verkrag word en die polisie wat 0 daaromtrent doen .Kleingeestigheid is al woord
wat hier van pas is.
Johan G 12/9/2009 8:35:33 AM
Die polisie het buite orde opgetree. Om `n Ou landsvlag as "ornament" op jou lessenaar te he is nie `n kriminele oortreding nie. Daar is ook nie enige wette wat dit verbied nie. Die vrou kan dus `n siviele eis teen Cele instel vir diefstal. As polisielid behooert hy dit te weet. Ek sou `n klag van diefstal teen hom gele het.
Hierdie geval haal die voorblaaie. Wat van die "kamstige" misdaadplan wat hulle moes bekendstel?
Ons samelewing bly maar `n grap.
Spy777 12/9/2009 8:36:05 AM
Ai Ai, die nuwe RSA is darrem so gretig om ons geskiedenis uit te wis. Hoe kleinlik kan 'n mens wees? Daar's net een rede: "Insecurity and low self esteem"

Ek kan mos nie my grondslag en die swoeg en sweet van my voorvaders van die tafel af vee nie!!

Waar sou die landjie gewees het sonder die westerse invloed?
Hanno 12/9/2009 8:36:21 AM
Dit is diefstal, en 'n skending van die vrou se regte. Wat het geword van vryheid van uitdrukking? Vir baie is die ou vlag 'n kulturele erfenis, en 'n uitdrukking van die Afrikaner se geskiedenis. Waarom mag diegene nie die vlag vertoon, net omdat sommige mense daarvan 'n politieke simbool wil maak deur dit aan die ou regering te verbind? Hierdie vlag is ouer as die ou regering, en was op sy tyd ook 'n simbool van versoening!
CJ 12/9/2009 8:36:37 AM
Skrik wakker, worry eerder oor moord, verkragting en roof, as oor n ou vlaggie
Hannelie 12/9/2009 8:37:02 AM
Wat beteken 'n Vryland "Freedom" Klink vir my meer na rassisme
Pieter 12/9/2009 8:37:41 AM
Dit is belaglik nou gan staan en mors die polisie hulle tyd om n ondersoek in te stel oor 'n vlagie!!!! maar vir wit vrou en haar 2 kinders wat angehou word en verkrag word is hulle tebesig.. Jammer ma hoe deur die mis kan hulle wees eks siek en sat vir die land. Wat moet mens doen om gehoor of gehelp te word eks net 21 jaar oud en ek kan nie meer die land vat nie, ek het skaars met apartyd groot geword ma nou moet ek ly, en die jonges wat so staak en praat oor rasisme hulle het van geboorte af alles gekry wat hulle will he nou waar oor moun hulle! nee wat soos die band FPK se In "die skaduwee barnd suid-afrika!" ... En nee malema en wie okal altyd moun ons is nie rasiste nie maar jy is besig om dit te verander!.
KAREN 12/9/2009 8:37:59 AM
Is dit nie bietjie rassities nie? Wat is fout daarmee of voel hulle bedreig deur die ou vlag! Plaas dat Cele hom meer toespits om die misdaad in die land as wat hy nou kerm oor 'n ou landvlaggie of iemand se tafel! Dis vir my belaglik! Kyk in die koerant die laaste 2 dae hoeveel verkragtings is daar en die een wat by kameeldrift polisie aangemeld is en hulle te besig is om die verklarings te gaan neem. Dis siek dat ons met so 'n patetiese SAPS moet saam leef en dan kerm Cele oor 'n ou vlaggie! Doen joy werk waarvoor jy die GROOT SALARIS betaal word Cele en verdien jou huis in Waterkloof se huur en doen wat jy moet doen en hou op kerm oor niks!
Magda 12/9/2009 8:40:09 AM
Ag asseblief wanneer gaan ons tog groot word. Dit is deel van SA se geskiedenis. Ek het regtig gedink ons is nou by hierdie punt verby. Konsentreet asseblief op wat noodsaaklik is en los die onbenullighede wat geen saak maak uit.
Amanda Fourie 12/9/2009 8:40:51 AM
Mense word vermoor, kinders word verkrag en die Komm. Cele raak ontstig oor 'n ou landsvlag wat niemand skade aandoen nie? Pateties!
Jay 12/9/2009 8:41:25 AM
In my kantoor het ek die sê, nie enige minister sal my hiet en gebied in my kantoor nie. As die ou vlag vir my sentimenteel is is dit my voorreg om met hom te maak wat ek wil. Die regering wil nou rerig hom bemoei met die gewone wit man se identiteit en ek sê BASTA...
Francois 12/9/2009 8:41:52 AM
Pateties - lewe ons dan nie in 'n demokrasie nie! Moet ons ons erfenis en geskiedenis vergeet vir 'n klomp magsbeluste despote. NOU gaan ek EERS sorg dat ek 'n ou vlag in die hande kry! Sele is 'n pateet! Sy hele gevolg en die huidige regering moet waag om iets van die verlede by my te kom vat! Iemand wat sy geskiedenis vergeet, het geen toekoms nie!
Jorrie 12/9/2009 8:42:10 AM
Hoekom mag die ou vlag nie as 'n aandenking gehou word nie? Dit is immers deel van ons geskiedenis en toonbeeld van ons verlede. Hoekom word dit sleg gemaak? Wat het van ons demokrasie en vryheid geword!!??
Patriot 12/9/2009 8:43:06 AM
Cele en al die ander magsbehepdes kan in hulle hel invlieg. Ons sal vertoon wat ons wil, waar ons wil, wanneer ons wil. Ons sal ook sê wat ons wil oor wie ons wil. Neem kennis dat julle dae as "regering" getel is. Geniet maar julle 5 minute van glorie, dit gaan nie vir altyd duur nie.
Francois 12/9/2009 8:45:08 AM
Wat 'n p**pol ! Nerens sien mens dat die nar iets te se het oor al die plaasmoorde en algemene krimenele optrede van sy eie werknemers(polisielede) nie ! Ek k*ts sommer op 'n vlag....!
JB 12/9/2009 8:47:40 AM
Dit is absurd.
Verstom 12/9/2009 8:48:18 AM
Dit is lagwekkend..... Hoekom hou hulle nie die krimenele uit ons gemeentes nie. Daai vlag gaan niemand verkrag, vermoor, beroof of seermaak nie. Ons land is op die verkeerde pad.....
Peet Fourie 12/9/2009 8:49:30 AM
Dis onteiening, n onwettige bevel, kla hom aan vir diefstal. Die saak sal slaag want daar is geen wet wat die vlag verbied nie. Wat is volgende, as my blou bul plakkertjie op my voertuig hom "offend" gaan hy dit ook konfiskeer. Kla hom aan en kyk wat gebuer, hulle se elke dag dat niemand verhewe bo die wet is nie, kla hom aan en dan sal ons sien hoe leeg hulle beloftes is.
alkie 12/9/2009 8:50:02 AM
Wanneer wil die nasie groot word?
Geen vlag hou n fiesiese bedreiging in nie.Dit is n dooie voorwerp.

Meneer Cele staak jou vervolgings waansin op mider belangrike dinge.En gebruik daardie vervolgings waansin om die kriminele in die regering uit te roei en uit die land.
Dan sal iets goeds doen.
Hanneli 12/9/2009 8:50:19 AM
Pateties !!!
Ons land het gebed nodig !!
Susan Venter 12/9/2009 8:53:52 AM
Kyk net na Bongani se gevreet.
Kobus 12/9/2009 8:54:32 AM
Ek is Afrikaans deur en deur, maar sal iemand asb hierdie boodskap vir Cele stuur, "Mind your busines Mr. Cele, pursue rapist and murderers, do your damn work and stop asking the public to do it for you, don`t target white ladies in offices minding their days honest work, more that we can say about corrupted previously disatvantaged`s"
nieus 12/9/2009 8:54:58 AM
Kyk net na die postuur en die uitdrukking op Bongani Ntanjana die polisieman op die foto.Dit is sekerlik sy eerste misdaad toneel ooit en hy het hom duidelik dom geskrik want hy het nie n idee wat hulle nou gaan maak met die vlaggie waarop hulle beslag gele het nie.Tipise toonbeeld van n poliesiman in Suid Afrika vandag.Ten minste het hulle deur hulle onnosele,patetiese optrede nou weer die klem op die vlag laat val.Dankie daarvoor aan Cele en al sy oorgewig kamerade in blou.
Daniel 12/9/2009 8:56:16 AM
Wat 'n kontras - die mooi goed opgepaste vlaggie (selfs na al die jare) teenoor die verslonsde, oorgewig, haatsprekende ou mannetjie in sy pakkie - die einste pakkie wat die ou skelm gunsteling van sykouse en balaklavas vervang het as die nuwe, erkende, skelmgewaad ... Ek is 'n trotse wit Suid-Afrikaner en sal graag wil sien dat hy dit met my kom probeer. Kla hom aan van diefstal en naamskending dame, maar dan weer, dit is seker reeds op sy CV anders sou hy nie sy pos kon kry nie ...
Spokie 12/9/2009 8:56:28 AM
Dit is nou die grootste grap van die jaar!!! Die arme versukkelde mense wat nie weet wat prioriteite in hierdie land is nie. Hulle wil nou maar net WYS dat hulle mag het oor ALLES... hulle wat nie die land kan regeer, wet en orde toepas en misdaad onder beheer kry nie. Hulle WEET NIKS!!!! My innige simpatie aan die PATEET wat so helse ophef van 'n landsvlag maak - hoekom?? Omdat hy WEET dat dit die beste tyd van hulle lewe was nou probeer hulle alles wysig!! God slaap nie ~ hulle bordjies gaan spoedig verhang word - wag maar ek kyk wat gebeur!!!!
Dit is in vandag se dae 'n "disgrace" om te sê dat ons in S.A. woon met al hierdie korrupsie, bedrog, nepotisme, misdaad, ens,ens,ens
ajan 12/9/2009 8:57:58 AM
Ag, jy is sterker as dit! You can do it, kom oor dit.
Frikkie 12/9/2009 9:01:05 AM
Dit is verbasend om te sien dat die herrie losbars oor 'n ou vlaggie skaars groter as 6duim by 9 duim, maar die arme ou wat net gister genoem het moordenaars en verkragters is diere het vandag niks te noem oor die vrou wat op die kleinhoewe verkrag is en sy eie polisiemag wat hy ook gister genoem het so goed is nie eens hond haaraf maak nie. Ek persoonlik dink Cele is totaal onbevoeg om sy werk te doen!
Bok 12/9/2009 9:01:24 AM
Ek sou cele die middel vinger gewys het. Sy m*&r.
Oom Dok 12/9/2009 9:01:48 AM
Ja nee dit is 'n moerse oortreding-die optrede moet met wortel en tak uitgeroei word!! Sluit haar op-dan kan sy nog verkrag woord ook net om haar te wys, ne!!
TB 12/9/2009 9:45:48 AM
Aan die spul hiënas hierbo: Cele het reg gehandel, maar ietwat oorreageer. Die werknemer werk vir n openbare instansie en die vertoning van persoonlike versamelstukke van die aard is onvanpas. As dit haar eie privaat onderneming was, sou dit n ander saak wees. Ek sou dieselfde gedoen het, met uitsondering om daarop beslag te lê. Ek sou haar egter wel gevra het om dit onmiddelik te verwyder. (Dit geld sommer vir die Sharks vlag ook.)
SUZIE 12/9/2009 9:46:38 AM
Natuurlik was dit 'n wit vrou!!!! Goeie genade seer sekerlik het hy meer ernstige goed om aan aandig te gee as 'n ou lands vlaggie. Hou die ou LANDS VLAG soveel bedreiging in vir hulle. Vaderland, almal het die vlag gerespekteer. Nie soos vandag se vlag wat kort kort in die publieke oog verbrand word nie. Ek dink dit is 'n deel van ons geskiedenis, sekerlik ook 'n erfstuk
Eben 12/9/2009 9:51:32 AM
Tipies. Die vorige landsvlag het nou misdaad geword. Dink Cele hy gaan met die korrektiewe proses teen die "vrou" dan die misdaad in die land weg tower. Het hy nie ook nog 'n 'n ou ANC bevrydingsvlag in sy kas nie. Tipies van die regering. Soek altyd fout by klein goedjies en vergeet van die groot misdaad daarbuite. Hy is ook maar nes die res van die Zuma faksie, gode met klei voete.
Chris 12/9/2009 9:52:58 AM
Wat 'n verdomde grap is dit nie oor 'n vlaggie nie. Cele is meer bekommered oor dit as die vrou wat vir haar verkragter moet "meneer" sê. Waar is die polisie se forensiese afdeling...soek hulle ook na vlaggies. As dit nou 'n swart vrou was wat deur 'n wit "meneer" verkrag was, was die lugruim vol helikopters en voertuie op die grond. Kry julle verdomde prioriteite reg en doen julle werk!!!!!!
Jan 12/9/2009 9:53:06 AM
En daar ontdek sy onwetend onse "supercop" se kryptonite. Kyk net, die blote teenwoordigheid daarvan verander jou in 'n onbeholpe oorgewig persoon. Amazing!
Trots Suid afrika 12/9/2009 9:54:03 AM
Ek wil net vir cele inlig dat die ou landsvlaggie waarop hy beslag gele het orels te koop aangebied word en as hy kyk na hoeveel buitelanders die ou vlag koop sal hy verbaas wees, maar die buiteland sal wakker skrik met die sokker aanstaande jaar want misdaad kan nie bekamp word in ons land nie. Wonder hoeveel buitelanders gaan dan beroof verkrag en vermoor word.
Andre 12/9/2009 9:55:15 AM
Goed om te sien Cele se IK is hoog genoeg om die vorige SA vlag te herken. Net jammer dit is steeds te laag om die humor in die aangeleentheid ook raak te sien.
Maja 12/9/2009 9:56:29 AM
Sny liewers "meneer" se &%**$# af en doen waarvoor julle betaal word, CELE!!!
RK 12/9/2009 9:58:59 AM
Dis nou die grootste klomp snert wat ek nog gehoor het... Ek versamel vlae groot en klein oud en nuut en ek hou hulle almal in my kantoor en niemand het nog ooit daar oor gekla nie, kom probeer jou houding hier... Hoop die DA en Afriforum gaan dit nie daar laat nie...
ID 12/9/2009 9:59:32 AM
Hy lyk vir my so baie na ou Idi Amien, en hy klink soos Idi Amien, is dit nie dalk Uganda in die 70's nie?
Dries 12/9/2009 10:00:26 AM
Die vlaggie was seker vir Beki so mooi dat hy homself nie kon help nie en die ding toe moes steel, watter wet gee die idioot die reg om iemand se eiendom net te vat en om die persoon in haar werkplek te verkleineer. Sy behoort die gek te dagvaar. Hy het niks gese oor haar hengse groot "jolly rodger" oftewel nuwe SA vlag nie.
Willie 12/9/2009 10:02:07 AM
Die vlaggie is haar eiendom, en is nie 'n bewysstuk, of in 'n midaad gebruik nie. Dit is haar volste reg om 'n diefstalsaak teen die twee "bedreigdes" te maak. Ek sou as ek sy was.
ou landsvlag bo 12/9/2009 10:02:09 AM
Cele maak nou so n ophef van die ou landsvlag, maar vra vir die swartes wat onder die ou landsvlag glewe het en hulle sal vir jou se dat hulle n beter lewe gahad het want hulle het goeie skole gehad en hospitale was baie beter en on het toe n polisiemag gehad wat hulle werk gedoen het met min salaris. Dis tyd dat die witmense begin saam staan
Brian L. 12/9/2009 10:02:14 AM
Ek daag hierdie Cele of wat ookal uit om by my huis, waar ek baie van die ou vlae het, besoek af te le en dit waag om aan een te vat . Ek belowe hom 'n ordentlike verassing. As hy enigsins enige moed het kan hy by Beeld my e-pos adres kry om met my reelings te tref vir sy besoek,die helsem.
Spikkels 12/9/2009 10:03:30 AM
Cele ou sening, as dit nie vir die vlaggie was nie het jou nou nog op jou agterent  gesit en wag vir iemand om jou situasie te verander. Daar sou ook nie 'n metrorail wees nie. Om te dink ek betaal jou salaris. Vervolg sommer daai BEE metrorail bestuurder wat nie weet wat in sy mense se kantore aangaan nie. Wat doen die perd om sy dag om te kry, want daar is nie juis baie oor om te bestuur nie.
GP Pretoria 12/9/2009 10:03:30 AM
Ek het julle gister gesê die man se optrede is 'n grap. Hy en al sy kommisarisse en Min van Polisie sal nie eers 'n "p@ss-up" in 'n brouery kan reël nie, hoe wil hulle misdaad uitroei?
sonja 12/9/2009 10:03:49 AM
Shamepies, seker maar nie lekker gevoel nie...
Slapende hond 12/9/2009 10:04:59 AM
Lyk vir my dit is n grootter misddad om n vlag in jou kantoor tehe as om n rower tewees in die land. Die vlag was deel van SA se geskiedenis en nie n kriminele oortreding om dit in jou besit te he nie - word wakker Cele jy gedra jou soos n kind
Maansie 12/9/2009 10:06:20 AM
Word wakker, word wakker, die dag is al lankal nag! Kan ons Afrikaners se oe nie maar oopgaan nie!
gert spies 12/9/2009 10:07:56 AM
Die nuwe suid afrika is bang vir die ou vlag want dit is n simbool van dienslewering. Die nuwe vlag is n simbool van korupsie en geen dienslewering. BB2000GD en GRINDER julle is slapgatte wat agter skuil name skuil. Is julle dalk tevrede met die nuwe suid afrika en die dienste wat aan die mense gelewer word deur die swak presterende ANC. Ons was onderdruk deur die engelse en ons het hulle oorwin, daarom dat die union jack nog deel was van ons mooi vlag, net om die engelse te wys ons is nie bang vir hulle nie. Ons boere is die engelse se baas, as jy verstaan wat ek bedoel, en die ANC sal nooit ooit ons baas wees nie want hulle is te onnooslik. If you catch my drift, julle skuilnaam idiote
Riem 12/9/2009 10:09:59 AM
Twak man! Hy was net daar vir die kos, wat met ons belasting geld gekoop is. Kyk hoe staan sy pens!
stefan 12/9/2009 10:11:54 AM
ek het reeds my mening gegee, wat nie geplaas is nie, seker omdat ek te veel uitgevaar het oor cele. omdat hy niemand respekteer nie, is hy nie werd om gerespekteer te word nie!
Sarie 12/9/2009 10:12:39 AM
Persoonlik dink ek sy optrede spreek van iets wat grens aan kleinlikheid. Daar is baie beter dinge om 'n ophef oor te maak as 'n vlaggie. Laat hy liewer sy lip ruk oor dienslewering in baie polisie stasies waar jy ure moet staan en wag terwyl daar net een persoon is wat klagtes hanteer en dan nog uiters verwaand optree asof hy jou 'n guns bewys deur na jou te luister.
kobus 12/9/2009 10:14:30 AM
Dit is eerder `n kwessie van "monkey see, monky do". Pasop Zimbabwe, hier kom SA!
Ria 12/9/2009 10:16:27 AM
Kyk net bietjie verder in die koerant Cele en sien jou mense is te besig om 'n verdagte te soek of verklarings af te neem van 'n vrou wat verkrag is en jy dink 'n simpel klein vlaggie is buite orde en dit terwyl jy die misdaadbekamping vir die vakansie verkondig, is dit dalk verkrag maar ons sal nie optree nie, maar bewaar jou as jy die ou lands vlaggie op jou tafel het, ja Cele ons verstaan jou logika.
LJA 12/9/2009 10:16:56 AM
Ek is gebore onder die vlag en dit is deel van my geskiedenis. Geskiedenis kan nie uitgevee word nie. Die ou en nuwe vlag hang in my familie kamer en ek is trots op altwee. Cele het geen reg om te wat hy gedoen het nie.
Weereens n bewys 12/9/2009 10:23:12 AM
Dit is weereens n bewys dat daar baie mense is wat maar net wil verander nie. In die ou bedeling kon jy nie gewaag het om n ander vlag as die ou landsvlag ten toon te stel nie dan was jy maklik in die tronk gegooi. Aanvaar maar nou eenkeer dat ons in n nuwe veranderde land en tyd bly wat tot voordeel is vir almal wat wil en kan verander. Biae van hierdie mense is geneig om ons nuwe Regering tot die uiterste toe uit te tart.
Brian. 12/9/2009 10:23:14 AM
Aan Grinder wil ek net laat weet-- Jy is 'n regte patetiese 'Een van hulle' en moet liewer wegbly van ons en met daardie cele affere gaan rond snuufel. Blarrie gemors.
Daisy 12/9/2009 10:23:14 AM
Mense, julle verstaan nie, waarom was Bongani en Cele daar? Ter wille van misdaadvoorkoming. Wat het hulle gedoen, malgegaan oor 'n vlaggie. Waartoe is hulle 2 dus in staat? Misdaadvoorkoming? Nee, om 'n scene te maak oor 'n vlaggie! Dus: Hulle is onbevoeg om misdaad te voorkom, daarom skuil hulle agter str@nt!! Dis vreksnaaks, nou weet ons PRESIES waar die prioriteite le!
stephan 12/9/2009 10:23:35 AM
Ek daag julle almal uit kom ons waai ons vlag.Niemand kan iets daaraan doen nie.Ek waai hom voor my huis
Chantell 12/9/2009 10:25:09 AM
Uit die blou van onse hemel, uit die diepte van ons see, Oor ons ewige gebergtes waar die kranse antwoord gee. Deur ons ver-verlate vlaktes met die kreun van ossewa - Ruis die stem van ons geliefde, van ons land Suid-Afrika. Ons sal antwoord op jou roepstem, ons sal offer wat jy vra: Ons sal lewe, ons sal sterwe - ons vir jou, Suid-Afrika ONS WIT MENSE IS HIER OM TE BLY!! DIE OU VLAG IS DEEL VAN ONS GESKIEDENIS!!! Die Ou Suid Afrika was 'n baie beter land, 'n veiliger land, 'n skoner land, 'n land waar mens nog in die donker buit kon speel en stap. Nuwe Suid Afrika en die nuwe vlag demonstreer net GEWELD, MOORD, VERKRAGTING, MISDAAD WAT BY JOU ORE UITLOOP. Die nuwe suid afrika is 'n speelplek vir die DUIWEL SE DISSIPELS!! Die OU SUID AFRIKA was 'n plek waar God se Engele heeldag wou deurbring, nou is selfs God se Engele uitgedryf deur die dissipels van SATAN!!
Teleurgestelde AFRIKANER 12/9/2009 10:30:26 AM
Ek het nou net gelees van die vrou wat verkrag is en die polisie is te besig om haar vaerklaring of foto's van die slagoffers te neem, want hulle is blank.
Nou mors die "useless" m@er wat homself die minister van polisie noem sy tyd op 'n ou landsvlag. As ons nie vir ons self sorg en beveilig, teen die polosie, nie gaan daar niks oorbly van ons afrikaner volk of ons mooi land nie.
jaco 12/9/2009 10:31:32 AM
Die vier kleur sal weer wapper, moenie hom so gou verwyder nie, wag net die boere kom. Sela!!
Felix 12/9/2009 10:32:05 AM
"Meneer" Cele, los die ou vlaggie jag en doen jou hoogsbetaalde "job". Los jou arrogansie en politiekery en begin praat met Agri SA oor 'n wesenlike probleem soos plaasmoorde of stem jy ook dalk saam met onse adjunk"prez" dat die ou aaklige boere die arme ou buitelandertjies so verniel en daarom hulle die reg verdien om hulle base te "shoot to kill"?
DERICK 12/9/2009 10:32:18 AM
Mense wat help dit ons braak gal teenoor mekaar? Die klomp wat dit moet lees kan seker nie afrikaans lees nie. By the way waar kan mens nog van die ou vlae koop? Glo my daar is duisende wat die vlae sal koop.
Thandile 12/9/2009 10:32:58 AM
Hulle kan nie die teken van voorspoed hanteer nie. Al wat die ANC vlag ons gebring het is rassisme/korrupsie/moord/misdaad/rassehaat/xenefobie. Bring maar terug die ou vlag sodat ons almal weer in vrede en voorspoed kan leef.
Oranje Blanje Blou 12/9/2009 10:32:59 AM
WAARSKUWING:- Mnr. Cele en Mnr. Zuma. Ons Wit mense is besig om gatvol te raak. En moenie dink ons het "geweertjies" nodig om teen julle te baklei nie. Gaan nou asseblief so aan soos julle nou aangaan. Ons is regtig tot op die been OP hiervoor en ongelukkig vir julle is die bom naby aan bars!!!!
Bernard 12/9/2009 10:34:17 AM
Small things entertain small minds.
Irene Myburgh 12/9/2009 10:41:55 AM
Wat het geword van 'n mens se regte. Bewaar ons wanneer die tye kom as jy byvoorbeeld jou bybel op jou lessenaar sit dat hulle dit ook gaan weg vat. Ek meen ek sien niks fout met die vlag op die tafel nie. Ek stem saam dit moet sekerlik 'n wit persoon wees, veral omdat daar 'n shark vlag ook was. Mag 'n mens in die land nie meer jou eie keuses toepas nie. Miskien moet Komm. Bheki Cele vir ons 'n lys gee van wat is toelaatbaar en wat nie.
Tyrone 12/9/2009 10:42:08 AM
Lyk vir my of julle almal 'n bietjie aan tonnelvisie ly. Het ons eerbare Nasional Kommisaris hom nie dan onteenseglik verbind om enige vorm van wetteloosheid met wortel en tak uit te roei nie. Het julle dan ook nie geweet om 'n eertydse vlag op jou tafel te hê in die selfde katogorie van Moord, Verkragting, Roof ens val nie. Vir hierdie oorteding moet mos geskiet word om dood te skiet. Cele en sy span laat my dink aan 'n miskruier wat homself heeldag ophou met ....
CTS 12/9/2009 10:42:51 AM
My vrou is gister deur 'n swart polisievrou tydens 'n padblokkade afgetrek. Haar handsak is summier op die grond uitgegooi en elke ding daarin is ondersoek. Onder andere wou sy weet 'what are you doing with these chocolates?'. Watse vraag is dit? Daar is jou leidraad waarom sommige van ons wittes vashou aan die ou vlag Cele - dit reflekteer ons verlange na die dae toe ons wittes nie verkleineer is deur swartes - van verkragters tot polisielede - nie!
BUSHY 12/9/2009 10:47:31 AM
Ek sou hom vertel het.Die vlag herhinner my aan regte wet en orde
bitconfused 12/9/2009 10:47:51 AM
Graag wil ek my kommentaar lewer en se die %%$& belaglik dat die idioot so kan tekere gaan oor 'n landsvlaggie. Miskien moet hy sy groot mond sluit en my 13jarige suster se verkragter opspoor dis nege maande later Mnr. Cele en jy en jou polisie dien het absoluut niks gedoen om die stuk gemors aan die pen te laat ry nie... die dna toetse is nog nie eers voltooi nie... en jy wil kom kla oor 'n landsvlaggie!! kom by
Sarel 12/9/2009 10:49:03 AM
Dit lyk of boepens Bongani  n paar kappe in het!!!n Hele paar patrone gevat seker so magisyn!Die siel het hom nugter geskrik!Cele word groot.
Boertjie 12/9/2009 10:51:33 AM
Kan ons nie aanklop by die VVO om troepe na SA te stuur om wet en orde terug te bring nie. Hulle was tog destyds in SWA om daar te help. Iewers moet daar tog mense wees wat kan help. Hoekom stop die buiteland nie hulle hulp aan SA nie, om hulle dan te dwing om iets teen misdaad te doen nie. Mag die 2010 sokker in die ANC regering se gesig ontplof.
Susan 12/9/2009 10:53:08 AM
Hoe intimiderend, maar die polisie kan nie die "Meneer" verkragter se saak ondersoek nie! Niks flippen anders as omgekeerde rassisme!!!!
Zap 12/9/2009 10:55:00 AM
Is dit nie mooi om die ORANJE BLANJE BLOU weer te sien nie!!!!
h 12/9/2009 10:56:22 AM
ek geniet dit geweldig om al die uiteenlopende komentare te lees, nou wonder ek net........ dit neem my, so tussen my werk deur, amper die hele dag om koerant PLUS almal se segoed te lees. geen wonder 'n verbode vlag is belangriker as misdaad nie!
Willie 12/9/2009 10:56:48 AM
Ek verwerp Cele se optrede en Oom Dok se komentaar met die nodige minagting wat dit toe kom, om die minste te sê SIES !!!!
Richard Bekker 12/9/2009 10:58:40 AM
WONDERBAARLIK! Sien julle wat ek sien? Die blankes raak keelvol vir die belaglikhede van die swart onbeholpe regering. Dankie vir julle reaksie. Dit bewys ons volk is onbewustelik besig om te mobiliseer. Ek dink ons is reg vir `n leier!
Danie 12/9/2009 11:13:10 AM
Hoog Oranje, blanje ,blou.
Ano op W 12/9/2009 11:14:45 AM
Net ’n verdere poging om te bewys dat hy nie ’n idee van reg en verkeerd nie en om die ANC se onbevoegdheid te verberg.
Hugo Geldenhuys 12/9/2009 11:16:23 AM
Het die vrou toestemming gegee dat die vlaggie verwyder word? Indien nie het Beke Cele klaarblyklik opdrag gegee dat dit gesteel word. Dit nadat hy, in die tydperk van 16 dae van aktivisme teen mishaneling van vroue en kinders, die arme vrou die skrik van die dood op die lyf gejaag het. Arresteer vir Cele, se ek, en maak van hom 'n voorbeeld. Of nee, Malema sal dreig om vir hom te sterf sodat hy nie vir, die wederegtelie verwydering van 'n weerlose vrou se vlaggie, terregstaan nie. Siek, soos net 'n ANC-lakei kan wees!!
pikswart 12/9/2009 11:17:04 AM
Afrikaners, ek sien julle is weer besig mey julle gunsteling liedjie: "Kla, KLA, KLA...!" Julle was dan gister so groot Christene, wie die arme sot wat teen die NG Kerk of Bybel geskryf....vandag "verklaar" julle oorlog en hoop op 'n leier. RICHARD BEKKER- get a life, jy's pateties! Tyd vir ossewa en khaki's ne! Kla maar gerus verder!!!!
Gatvol 12/9/2009 11:19:06 AM
Die perd raak opgewonde oor die Ou Suid-Afrikaanse vlag wat op iemand se lessenaar staan maar dit is deel van ons geskiedenis en kan hy maak wat hy wil hy sal dit nooit uit degekiedenis kan verwyder nie. Net soos hy voel oor die ou SA landsvlag kan ek ook iets oorkom as die ou MK en Apla "soldate" in kamofleer drag by ANC byeenkomste en veral begrafnisse verskyn. Dit is om van te Luke. In min ander lande in die wêreld sal jy toegelaat word om in 'n vreemde uniform rond te loop vergeet nog van kamoefleer drag. Is daar wetgewing wat die vertoon van die Ou SA vlag verbied. Is daar 'n wet wat die dra van die ou magte se uniforms verbied. Dit is dinge soos hierdie wat my gatvol maak en alles bydra tot die rasse spanning in die land
francois 12/9/2009 11:20:05 AM
dis waar richard bekker ek dink die regte luier vir ons op die stadium sal EUGENE TERBLANCHE wees. enigste ou wat nie sy bek vir die gemors hou nie.
Gerrie 12/9/2009 11:20:14 AM
Dit bewys die fiet dat die hiudige regering net praat van versoening. Die vlaggie is nie onwettig nie. Die ouvlag was versoenend en het alle betrokke lande se bydrae tot vrede bevestig. Dink julle die ANC sal die vlaggie op ons landsvlag toelat soos ons die Union Jack toegelaat het. Dit is versoening en verdraagsaamheid.
audrey 12/9/2009 11:21:11 AM
AAN GRINDER - Wat is n tipiese wit mens? Discrimination is alive and well as usual - wat om die braaivure gese word het niks met jou te doen nie - dit is privaat Ek wonder wat om die konkas gese word? Shame daar is nou meer racists as ooit tevore in die nuwe
"wonderlike S.A" Ha Ha what a joke!!!!
Boerseun 12/9/2009 11:24:27 AM
Dit wys weereens waar sy klem is: Nie op misdaad voorkoming nie, maar wel op die onderdrukking en afbreek van alles wat goed is en was. Cele, jy bler baie, maar volgende jaar gaan die sokker besoekers die waarheid sien en uitdra.
deon 12/9/2009 11:27:02 AM
Die hof het mos nou regsuitspraak gegee dat jy jou kultuur kan uitleef - al is dit om een (1) bul deur twintig (20) lafaards dood te maak. Dan mag ek mos kultuur besit oral uitstal Die hof se so..... GAAN DOEN JULLE  WERK en los ons uit!
Hanno 12/9/2009 11:27:19 AM
Ek lees so deur almal se opmerkings en almal sing mooi saam in die koor van redelikheid. Net hier en daar vind ek 'n liberalistiese valsnoot. Iemand skryf:
"Al die regse idiote daar buite: Ek stel nie belang in julle tonnelvisie en emosionele argumente nie – BLY ASSEBLIE NET STIL!!!"

Wel, ek wil net vir hierdie agbare persoon sê ons regse "idiote" sal met die grootste liefde stil bly sodra die ANC ophou om ons die hele tyd reg te bewys.
Propatria 12/9/2009 11:27:23 AM
Mense, lees die boodskap agter die gebeure: Sou hy net rustig met n glimlag vir haar gese het dat hy nie die vlag voorstaan nie ens, dan sou ek niks van gedink het nie, maar die optrede wys na n emosie binne die man, ek is n spesialis op die gebied. 1. Haar is n diepe haat teenoor daardie vlag binne die man 2. Die getuig van n magsvertoon van n magtelose 3. Dit getuig van n magsbehepte man Hierdie is baie erenstger as wat mens sou dink. Ek is nie verbaas dat die verkragtings teen die vroue deur die polisie so sloer nie, dit is ook magsbehepte dade. Dit wat die senior offisiere openbaar sal deur sy volgelinge voortgedra word. Ek hoop organisasies soos Afriforum staan die vrou by met n klagtes van diefstal, en ek is seker sy kan n paar ander klagtes ook bybring. Terloops, ek is ook nie n aanhanger van daardie vlag nie. Dit gaan egter nie oor die vlag nie maar oor die simboliek. Dit wat hy so vuurig wil beveg is die simbool van blanke bewind, want hy voel bedryg daardeur
Patriot 12/9/2009 11:31:53 AM
Ek het 'n ou vlag teen die muur in my kantoor, ek daag jou uit om hom te kom vat en dan sien ju hoe kla ek jou aan van diefstal. My goed is my goed. Daar is geen wet teen die besit of vertoon van so 'n vlag nie. Dis tyd dat die polisie gaan leer wat hulle regte is sodat hulle nie orals loop en wette oortree nie. Hulle is 'n klomp onbevoegde dieners en dien net hulself. Pateties.
Arie 12/9/2009 11:36:48 AM
Uiters swak van Cele! Die anc is net so rassisties as wat die ou NP was, dit is net nie op papier nie.
Betsie 12/9/2009 11:39:02 AM
Wit mense kom reg asb! Gaan laat lees julle koppe, Dis julle wat nie die vernadering kan bring vir 'n beter Suid Afrika nie, omdat julle sooo rassisties is!. Die vlag is wel deel van geskiedenis, maar dis 'n vlag wat gestaan het net vir wittes. Suid Afrika is nie net 'n land vir wittes nie, dis 'n land van ander rasse ook of ons daarvan hou of nie. Skrik wakker asb! Die ou Suid Afrika is verby dit sal nooit meer wees nie! Toe ons in die parke in die aande kon stap en speel was dit net vir wittes die ander rasse kon dit nie doen. Want ons wittes het hulle ook vermoor en angerand en verkrag, maak nie 'n fout daarvan nie! Ons wittes is nie so heilig soos awt ons voorgee nie. Geskiedenis herhaal maar net homself. Die wittes het destyds die ander rasse uitgebrand hul goed afgevat en die vrouens verkrag, ja dit IS so. Die waarheid maak seer. Ons kan onse Hemelse Vader dank vir Nelson Mandela wat baie dinge vir almal kom verander het insluitend ons wittes. Moenie julle so vererg nie, julle sal julle are laat bars! En wie het vir julle gesê die wittes is God se engele? Dis die grootste bol snert! God sê Hy is nie 'n aanemer van persoon nie! Hy het gekom vir elke nasie, volk en taal! As jy nie jou naaste lief het wat jy kan sien nie, Hoe kan jy sê jy het God lief wat jy nie eers kan sien nie? Dan is jy 'n leuenaar. Jesus sê dit self. Lees asb die Woord van God reg en Kom reg asb!Los nou die rassisme uit dit het nog nooit en sal nog nooit werk nie.
Oom Gert 12/9/2009 11:39:14 AM
Wel, wel, eislike groot domkoppe le beslag op n vlaggie half die grote van n sakdoek en dit nog van n vrou. Vertel dit nie iets vir ons nie? Vir my vertel dit dat die simpletens niks beter het om te doen nie of niks aan kriminele kan doen nie nou 'pick' hulle op weerlose vrou, mooi skoot Cele. Ek is seker as ek daar was het ek hierdie vent net een vuishou gegee en dan miskien nog in die tjoekie beland maar dit sou my plesier gegee het. My verweer, "Gaan soek eers die kriminele", Suid Afrika se polisie hou net vergaderings om te besluit wat hulle gaan doen, dit doen hulle so elke paar maande en, dit is al. Ek het nie so lank gelede in die SA koerante gelees dat nie minder as een uit elke drie polisiemanne is korrup, self hulle Kommissaris sit nou alreeds n paar jaar by die huis op volle salaris terwyl daar gedraai is/was om hom te vervolg weens vele kriminele misdade. Dit laat my terugdink aan hulle gewese Minister, oorlede Steve Twete wat volksraadslede buite die Parlement geneem het, sy horlosie dop gehou het en na 27 minute gese het, "Het julle gesien dat n vrou in die afgelope 27 minute verkrag is....O!, nee julle lieg". Verspotte lot.....as dit nie so n ernstige saak was nie kon n mens baie lekker gelaq het. Totsiens van Oom Gert...ons gesels weer.
G 12/9/2009 11:40:02 AM
Kyk ou Bongani se dik lip op die foto..Ha ha..was hy kwaad of was hy besig om te kou aan die versnapperings op die tafel agter hom!!??
Pynlik 12/9/2009 11:40:50 AM
Ja swaer,kan jy nou glo, die arme vrou. 'n Groot landsvlag versus 'n klein verpiepte ou oranje wit en blou vlaggie.......Dit is nou vir jou 'n helse grap. Laat my dink aan die storie van Dawid en die reus. Ek kan nie glo hoe verwronge hierdie hoog geagtes van die land se idees is nie. Moord, verkragting, blatante skending van mense regte, ens word by die dag erger en die arme sot gil blou moord oor 'n piep klein vlaggie. Hoe belaglik is dit tog net nie. Ek wonder of die ou mooi na sy eie foto gekyk het en gesien het hoe ellendig hy homself is. Mens kan mos nie respek he vir so 'n mens nie. Ai, waar is ons goeie ou RSA met die oranje, blanje blou en die STEM VAN SA tog.....
Johan 12/9/2009 11:42:22 AM
Die ou landvlag herhinner seker  aan die dae toe daar nog wet en orde in die land en die inwoners veilig was. Dit was immers nie n lekker plek vir misdadigers nie, die dat hy so ontsteld is. Die vlag bring seker vreesgedagtes by hom op, soos by die meeste misdadigers.
Spliff 12/9/2009 11:44:01 AM
Ha ha ha, ek gaan koop sommer vir my die ou vlag en laat hom wapper in my tuin!!!
Marietjie 12/9/2009 11:46:29 AM
Ag wat 'n grap! Met hierdie narre in ons regering voel elke dag soos "April fool's" dag! Ou Bongani met sy dik g@t is seker nou baie trots dat hy 'n "krimineel" gevang het sonder om 'n tree te hardloop! Kom mense, ek dink dis tyd om ons ou vlae (waarop die meeste van ons sekerlik trots is) onder die motbolle uit te haal en weer te laat wapper! Geen wonder daar's altyd net "planne" om misdaad te bekamp nie. Die intellektuele kapasiteit is ongelukkig nie daar om die planne uit te voer nie!
Boetman aan oom FW 12/9/2009 11:48:01 AM
En waar is FW de Klerk nou???? Jy het ons uit verkoop. Hoe waar is daardie woorde nou! En dan kla Cele oor 'n ou vlaggie, waaronder daar ten minste minder misdaad was, terwyl 'n "daai woord wat ons hulle nie meer mag noem nie" 'n wit vrou verkrag en aandring daarop dat sy hom meneer moet noem!! Hierdie Boetman is nou regtig die Bliksem in!!
Irene 12/9/2009 11:48:57 AM
Ja wat kan 'n mens verwag, teen die tyd dat hy gal braak oor 'n vlag het daar klomp moorde en verkragtings plaas gevind. Hulle twee is onbevoeg om misdaad te bekamp, pateties.
My "ou" vlaggie waai nog sterk! 12/9/2009 11:54:21 AM
Wel, die man het "darem" 'n vlag opgespoor en vervolg; Daar is seker hoop! Vernuftige speurwerk het gelei tot "dossier"
JaNee 12/9/2009 11:54:47 AM
Agv die geweldig toename in regse bedrywighede (Kry van ou vlag in jnr se kantoor) gaan 'n ekstra miljard aan die NI se begroting gevoeg word om die nuwe bedreiging hok te slaan. Intussen werk die rioolplase aan die onderkant (windaf) van elke dorpe en stede glad nie meer agv die tekort aan geld. Ek kan al hierdie stank begin ruik...
stef 12/9/2009 11:55:17 AM
Ek sien ene Francois noem Witblits 'n "luier". Jy is heeltemal reg, maar ek dink nie Terre'Blanche gaan jou sterk smaak nie. En vir wat is julle spul so erg oor die vlag met die Union Jack in die middel? Is julle dan so lief vir die Engelse?
daleen 12/9/2009 11:55:44 AM
Ag shame vir ou Cele en sy hele gespuis! Hy sal 'n hartaanval kry as hy sien dat ek 'n ou landsvlag op my motorfiets baadjie dra ! Eintlik hoop ek hy sien dit !!!
Baobab 12/9/2009 11:56:30 AM
So ironies - op dieselfde bladsy word'n vrou deur 'n "meneer" verkrag maar die polisie het na 'n week nog nie tyd gehad om die saak te ondesoek nie. Nou steel 'n ander "meneer" 'n vlaggie omdat dit buite orde is!! Hierdie onnoselheid kan net uit Afrika kom.
ha-ha 12/9/2009 11:57:39 AM
Ek dink aan die ministers in Koning van Katoring...
Jan-Jan Vos 12/9/2009 12:01:28 PM
Die polisie is slapgat! Nes die regering van die dag..... En hulle ken nie die geskiedenis van apartheid nie. Die Afrikaner het in 1961 by Engeland bewind oorgeneem (Republiekwording). Apartheid is deur Engeland ingestel. Ons het dit bloot by hulle oorgeneem in 1961. Hoeveel van ons swart landgenote weet dat daar tydens die boere-oorlog ook swart konsentrasiekampe was. Engeland was die verdrukker. Engeland het apartheid ingestel. Dis werklik jammer dat mense nie hul geskiedenis ken nie!!! Die regering praat van 'n reënboognasie. Ek het nuus vir hulle..... Ons sal nooit 'n eenheid word solank as wat hulle alles voor die deur van apartheid lê nie. Apartheid is lank reeds verby. Dis tyd dat hulle verantwoordelikheid begin aanvaar. Nou kerm Cele oor ‘n ou Suid Afrikaanse landsvlag. Hy moet liewer aandag gee aan sy slapgat polisiemag. Die meeste polisielede is heeltemal oorgewig en nie in staat om skelms te vang nie. Wat het van fiksheidstandaarde geword? Dom vraag nê...... Daar is op geen gebied enige standaarde oor nie! WEL, DIE OU LANDSVLAG MOET BAIE BESONDERS WEES. HOEKOM ANDERS IS DAAR SOVEEL BESWARE....... ?
@BB2000GD 12/9/2009 12:01:36 PM
Bly jy liewers stil. Die wit mense in Suid Afrika het ook `n geskiedenis in die land. Die vlag is deel van ons geskiedenis.
SteveD 12/9/2009 12:01:42 PM
Ek het vanoggend al geweet dat die artikel soveel kommentaar gaan trek. Mense - in 'n staats gebou MAG jy nie 'n ander flag as jou eie land s'n wapper nie. Dit gaan nie oor die vlag nie - dit gaan oor die prinsiep. As dit 'n Zimbabwe, Brazil of Bulle vlag was sou daar niks van gekom het nie. Die landsvlag het verander - agv demokratiese stemme. Die ou vlag was nie demokraties nie. So veel as ons dit verpes moet ons dit aanvaar. Wat my irreteer is dat sommer alles nou aan die arme po*pol se belt gehang word!!
Theunis Siener Cronje' 12/9/2009 12:04:37 PM
Soos duisende ander het ek elke oggend van my laerskool jare, op aandag gestaan terwyl ons die vlag gehys, en ons as kinders die vlaglied uit vollebors gesing het. Dit het my as kind geleer om trots te wees op iets. Jou skoolklere was jou uniform, jy het in perfekte rye gestaan op die vierkant, jou kouse was opgetrek en jy het selfrespek gehad. Waar staan ons met ons jeug vandag? Die "OU" Vlag het meer beter herinneringe as die nuwe een. Ons kon nog rustig slaap sonder n' palisade heining. Ons kon nog opkyk en enige tyd van die dag n' Bosbok, Flossie, of n' Oryx sien, en weet daar is mense wat ons beskerm. Vandag sien jy n' opskrif soos die' en jy wonder waar is die fokus van ons leiers??? "ORANJE" Lerieke: DF Malan Musiek: Theunis Siener Cronje My drome, skakerings van my gewete My gewete, gebeure wat eens was Dis n’ storie, van n’ nasie, wat moet opstaan Verdrukking van die siel, die volk en vlees Dis my eiendom, my grond, my trots, en my plaas Bloedsweet gewerk, die water was skaars Saam het ons gebou aan die wingerd en wild Maar snags word dit gebuit, my spies, my swaard, my skuld My Oranje, My Oranje (Ons vir jou Suid Afrika x 3) My Oranje, Blanje, Blou Die kleur van my toekoms Die kleur van my hart Die kleur van my volk Die kleur van my smart Oranje, Blanje, Blou… My kinders, het n’ erfenis van niks My hande, krom en seer tog fluks Ek klou aan die verlede, vryheid sonder vrees Rustig en slaap, veilig en bedees Die kanker wat vreet, aan ons ou land Geweld en korrupsie, ons is nou gestrand Die piesang republiek n’ vergete paradys Die bloed wat so stol, en die hare wat rys Saam het ons gebou, ja dit was my land Maar snags word dit gebuit, my spies, my swaard, my skuld My Oranje, My Oranje (Ons vir jou Suid Afrika x 3) My Oranje, Blanje, Blou Die kleur van my toekoms Die kleur van my hart x2 Die kleur van my volk Die kleur van my smart Oranje, Blanje, Blou… Ons vir jou Suid Afrika...
JaNee 12/9/2009 12:04:38 PM
Wat my nogal beindruk van hierdie S.A. leiers is flymskerp dialoog wat hulle voer op TV en koerante. Hulle ondersteuners is net so flymskerp. Hulle is beslis bo op hulle hoop, mishoop!
anton 12/9/2009 12:05:33 PM
Dat daar op ons land se geskiedenis moet beslag gele word maar amptenare kan selfs bedrog pleeg en niks oor kom nie en misdadigers saai net vrees waar hulle kom ek wens hy wil so oor misdaad voel en self misdaad tonele besoek
Mobile! 12/9/2009 12:11:07 PM
Liewe hel! Kyk daai gesig, het hy dalk ... geruik!!
Lolipop 12/9/2009 12:12:19 PM
En daar is nog n HOOFNAR. ag asseblief als wat vir ons as Afrikaners trots en belangrik is, is vi die klomp n NO NO NO. Gelukkig het daai lands vlag respek en intergiteit geniet onder ons Suid-Afrikaners, terwyl die huidige 1 soos winnie Madela wat op haar rug le lyk.
Gideon 12/9/2009 12:12:53 PM
Die ou saammet Cele het net verkeerd verstaan en toe die ou vlag gevat. Cele was ontsteld oor die Sharks vlag!
Petro 12/9/2009 12:12:54 PM
Kom Cele ek daag jou uit - kom haal die ou S.A. vlae wat in my en voor my huis hang af dan wys ek jou `n ding of twee. Jy en maatjie gespuis is te sleg om julle werk te doen en nou probeer julle dit doodvee met sulke kleinlike snert. Wat van die vrou wat verkrag is en vir die gemors "meneer" moes sê waar daar nog nie eers `n verklaring by die mense afgeneem is nie. Nee daarvoor is nie tyd nie. Weer `n lekker storie wat ek vir familie oorsee kan stuur om te wys hoe dit hier gaan, en glo my hulle wys dit weer vir hulle vriende.
Linda 12/9/2009 12:20:56 PM
Ek lees nou net van 'n WIT vrou wat verkrag is en dat 30 polisiemanne staan en grappies maak!! kan jy dit glo!! Dan bekommer hy hom oor 'n ou lands vlaggie wat op iemand se tafel staan, NIEMAND skade doen nie.m Hierdie mense moet begin reg kom in die lewe en aandag gee wat belangrik is dan sal dit vir almal 'n baie beter plek wees!
Minki de Melker 12/9/2009 12:22:45 PM
Onder daardie landsvlag was ons strate skoon, vliegtuie kon vlieg, treine het nie gebots, riviere was skoon, strande was skoon, krag het gewerk, plase was mooi, misdaad was onder beheer, etc. etc. etc..................
Albert Schweitzer 12/9/2009 12:23:38 PM
Wat het ek julle gese??
Lulu 12/9/2009 12:26:49 PM
Toe toe mense dont you worry. Dis mos ons nuwe polisie! As jy wit is dan is jy al klaar onwettig. As daar iets met jou gebeur soos om verkrag of vermoor te word, dan is dit maar hoe dit gaan in ons DEMOKRATIESE land. Maar as jy swart is dan sal hulle als doen om jou eer te herstel. Ek het altyd gewonder hoekom mense ons land verlaat want ons moet saam staan. Maar ek verstaan nou. Niemand gaan my beskerm in hierdie land van ons nie. Nie as dit afhang van die regering nie. Hier het Cele juis dit weer bewys. Ons land word deur 'n klomp kriminele bestuur wat nie belangstel in ons as 'n volk nie. En mense ek is nie rasisties nie. Ek glo in gelykheid vir almal. Maar ons regering het 'n nuwe apartheid begin en dis gemik teen almal wat nie swart is nie.
Ria Maritz 12/9/2009 12:29:03 PM
Wie dink jy is jy om alle regse mense uit te kryt vir idiote - skryf onder jou regte naam. Wed jou jy is te idioties om dit te doen !
Pieter L 12/9/2009 12:30:04 PM
Sien julle wat is hier aan die gebeur. Ek dink dit is fantasties dat die berig geplaas is. Ek het al vorige berigte se komentaar gelees en op gemerk hoe mense se sieninge verskil en argumente uit gelok het maar hierdie een, met die uitsondering van 'n enkele paar breinloses was die ondertoon samehorigheid. Ons almal hunker na 'n groot leier en kan nie wag vir die regte geleentheid om terug te vat wat die vorige bedeling van ons uitverkoop (gegee) het. Viva die ou SA en de m*#r met hierdie diktatoriese nuwe SA. LW nie demokraties of te wel democrazy.
Schalk 12/9/2009 12:31:33 PM
Ek verstaan nogal die Mnr. se probleem Die polisie is deel van die staatsdiens en daaro kan die Staatsdiens lojaliteit en patriotisme van sy werknemers verwag. Wonder wat sou die reaksie gewees het as dit n union jack vlaggie was wat in die ou Suid Afrka sou gewapper het.
AS die persoon sy vlaggie by sy huis wou swaai het dit sker niks met enige ee te doen nie.(net so terloops.. Ek het n yslike groot ou suid afrikaanse vlag by my huis waarop ek baie trots is.)
Ek 12/9/2009 12:35:37 PM
en uit kom die ware kleure van cele, nie 'n dag na sy spoegspattende toespraak van hoe hy misdadigers gaan vasvat nie. Get over yourself
Andre 12/9/2009 12:36:09 PM
Moor,roof,steel en verkrag en jy bly uit die tronk.Sit eeder n AK47 op jou lessenaar en odersteen die 'struggle".VIVA MISDAAD
James G 12/9/2009 12:36:40 PM
Lank lewe die ou vlag - die ou vlag wat gewapper het vir stabiliteit en orde , vir vrede en voorspoed , vir veiligheid en vir respek - 'n vlag waaroor jy trots gevoel het - baie beter as die nuwe een wat wapper vir korrupsie , moord , doodslag en algehele wanorde...Lank leef die oranje , blanje blou !!!!!!!
Anne-Mare Kotze 12/9/2009 12:38:40 PM
Ek dink dit is kleinlik om so tekere te gaan oor n ou vlaggie, daar is erger dinge om oor te worry as n vlag.
ANNIE 12/9/2009 12:42:14 PM
hoekom bedreig moet gevoel word oor n dooie ding dit is wat in die hart is en nie op die tafel nie
sklipad 12/9/2009 12:49:49 PM
Ek moet net laat weet dieselfde het my oorgekom toe ek die nuwe landsvlag as n mooi "duvet cover " genoem het en die ou vlag as n meer intelligente samevoeging van van wat n land se bestaan- my opini.Die polisie beamte wou my toesluit wnt ek tree komministies op- sy opini.
Belaglike , ongeleterde en onproduktiewe polisie maak van ons land wat dit nou is.
Zaza 12/9/2009 12:50:02 PM
Dat so'n klein flaggie so soveel vrees inboesem!!!Se dit nie iets nie?
Lana 12/9/2009 12:51:25 PM
Betsie en Pikswart,gaan kruip in die donker gat waar julle hoort.
Johan 12/9/2009 12:54:23 PM
Ek sit en verwonder my nou aan die storie met die landsvlaggie. Die knaap het seker wakker geskrik toe hy dit sien en besef dat hy iets moet sê. Die herrineringe aan sy "onderdrukte jeug" het sterk deurgekom. Die vlag van "verdrukking" het hom laat besef dat hy vandag daar is as gevolg van sy "comrades" wat hom steun. As hy enigsins enige breinselle gehad sou hy agtergekom het dat 'n ou vlaggie nie misdaad pleeg nie. Word wakker en haal die ANC oogklappe af. Dien en beskerm die nasie wat jou salaris betaal. Hou op om die fokus weg te skuif met belaglikhede soos die. Die fokus is misdaad bekamping en om veg vir die behoud van trotse land. Dit maak nie saak wat jou vel kleur is nie, 'n SUID AFRIKANER sal jy bly. As die Britse vlag daar gestaan wat sou jy dan gesê het? Brittanje was die grootste onderdrukkers van hierdie land, maar gerieflik word niks daaroor geê nie. Word net wakker!!!!
Izandri 12/9/2009 12:57:08 PM
korrektiewe stappe vir 'n ou landsvlaggie?? terwyl daar duidelik nog ander vlae ook sigbaar is...?! Die vrou moet nou net die murg in haar pype he om op te staan vir haarself en dit diefstal en diskriminasie te noem. Van wanneer af is die ou landsvlag onwettig - dis mos deel van die geskiedenis!!! Uiters belaglik! Kan sien waar lê ons polisiehoof se belange!! Pateties!
Ag nee regtig! 12/9/2009 12:57:47 PM
Daar is BAIE meer ondenkbare misdaadsake waarop hy sy aandag eerder moet spits as ons pragtige ou SA landsvlag! Dit was nou uiters ongevraagd gewees en is baie teleurgesteld in Cele!!!!!
Tiger 12/9/2009 12:58:06 PM
Luister mooi, ou Betsie ons wil nie jou soort onder ons wittes he nie ,dankie. So shut up en doen jou werk. ,
Tony 12/9/2009 1:00:42 PM
As hy my "sleg wit vrou" genoem het, maak ek 'n saak van naamskending teen hom oop en hy het dit voor getuies gesê.

Ek moet egter saam met SteveD stem. Die ou vlag hoort nie daar nie. Sy kan dankbaar wees hul het net die vlag geneem

Ons SAPS is darem slordig - kyk net hoe lyk die hoof. Woorde wek maar voorbeelde strek.

Dit laat my ook wonder: Don't you walk the floor to see whats happening in the offices?
@SteveD 12/9/2009 1:00:45 PM
Heeltemal reg Steve. Dit gaan oor die prinsiep (beginsel). Die minister en sy polisiehoof het beginsels!! Dit is al klaar hoofnuus!! Nou moet hul beginsels by die ernstige misdade en veral hul eie gulsigheid begin toepas. (En miskien die Sharks vlaggie met 'n Bul vlaggie laat vervang)
Jaco 12/9/2009 1:00:49 PM
En ek wed jou as 'n dief by hom verby sou hardloop, hy eerder sou kies om die vlag te wil konfiskeer as om die skelm agterna te sit.

Kla hom aan van diefstal. Die vlag was nie sy eiendom nie.
Cat!! 12/9/2009 1:05:57 PM
Sy pioriteite is duidelik verkeerd gerangskik, as jy bv. na die polisie se reaksie kyk verkrag vs n vlaggie!! Net jammer hierdie mentaliteit syfer deur na die laer range.Dit is van om van naar te word!!Duidelik is daar 'n hemelsbreed kultuur verskil!
RS 12/9/2009 1:07:18 PM
@Betsie....jou koppie raas vrou!! Wat jy wa kry, seker in jou vlak dak as jy my vra. Ja dit was vir die ou regering want die ou regering het geweet tot wat die barbare in staat is dit is hoekom hulle 8 uur nie meer op straat mag gewees het nie, dit is hoekom daar in daardie tyd nie nodig was om eens jou deur te sluit nie, ons het as kinder menig mal onder die sterre geslaap, want die barbare was agter slot en grendel. Ek is bly jy lees jou Bybel so mooi, blybaar het jy n'bril nodig, God sê jou naaste is die persoon wat soos jy lyk!!!!! Gaan lees weer en dan kan jy jou guts kom spill!! Blykbaar is jou 13 jarige sussie soos bitconfused nog nie verkrag nie, dit is jakkalse en verraaiers soos jy wat eerste in die ry gaan staan wanneer jou 'broer'se kurk prop afspring!!
RIAAN 12/9/2009 1:17:10 PM
Hy moet eerder nie in my huis inloop nie.Hy sal mors dood neer slaan van skok.Het net nou die dag vir my n mooi vierkleur uit Orania bestel.Kommisaris.Gaan doen eerder iets aan jou groot pens.Jy stel nie eintlik n voorbeeld vir jonger polisie lede nie.Jy het nou jou naam lekker met n plank geslaan.
anti grinder en betsie en pikswart 12/9/2009 1:19:22 PM
Grinder jy is amper reg, maar dis nie apartheid wat voortleef nie, maar diskriminasie teen WIT of eerder europeers soos hulle ons noem, so get a life jy bly seker nie eers in SA nie, ass wipe en Betsie ja dit is so, maar was dit ons vroue en kinders wat dit gedoen het, hoekom moet hulle nou daarvoor boet, hou op gatkruip... en pikswart dit is seker wat jy is, get a life..., niemand wou die ossewa terug bring nie...Dit is aaklig wat besig is om te gebeur in SA, daar is geen wet en orde nie, maar dan try julle nog gatkruip vir wat???
BA 12/9/2009 1:25:39 PM
ek het geen idee waaroor die bohaai gaan nie. ook het ek ook nie geweet dat dit glad nou "onwettig" is om die vlag te vertoon nie. Genade!!!! wat gaan met die mense aan. Spreek liewer die ondoeltreffendhied van die polisie en die howe aan. The justice system has failed the population of our country. This is an issue, not a bloddy flag!!!!!!
Heinrich Schaefer 12/9/2009 1:30:34 PM
Vir Betsie daarbo gelukkig dat jy nie die geskiedenis literatier geskryf het nie. Wonder hoe oud jy is, want jou kennis vir iemand wat so baie skryf is verbasend min. As ons nou jou snert moet luister het Adolf Hitler seker Suid Afrika ontdek. Die feit dat haar privaat eiendom onregmatig gekonfiskeer is dui op diefstal en sy kan haarself verder gaan frustreer om n klag by die onbeholpe polisie diens te gaan aangee, soos die arme dame wat nou weer verkrag is. Ons moet nou self opstaan en se dit is genoeg en n plan maak om van die werklike kriminele ontslae te raak
Anoniem 12/9/2009 1:32:28 PM
Ag my genade tog, wat is volgende? hulle bly maar 'n kleinlike nasie! Word net wakker!
Jacques 12/9/2009 1:46:40 PM
Miskien moet Cele na die VN gaan en aandring dat almal sommer ook die Union Jack op hulle vlae verwyder. Die "man" is 'n grap kas... As dit die ANC gaan irriteer soek ek dadelik vir my 'n ou vlag en sommer 7 hemde met die ou vlag op. Enige iets om hulle hokke te skud.
Alex 12/9/2009 1:55:51 PM
Het die Polisie nog aansien by die publiek? Of is hulle die Vakbond vir die misdadigers
Molly 12/9/2009 1:57:45 PM
Dis tyd dat die bollie stop en die wetsgehoorsame burgers van die land saam staan en begin om hulle afkeur in die regering VOELBAAR te begin bewys deur die korrupte bewind nie langer met ons belasting te dra nie!!! Dis tyd vir passiewe verset teen die onreg wat daagliks teen ons gepleeg word in die vorm van volksmoord wat as "misdaad" aan ons verkoop word. Dis tyd dat ons begin opstaan vir ons regte en hierdie slapgat passiewe klakous houdings begin AFSKUD.
Francois 12/9/2009 1:58:57 PM
lyk nie vir my of hul in iemand se kantoor is maar meer by n onthaal alweer
nelri 12/9/2009 2:02:10 PM
ag nee dis belaglik!!!!
rr 12/9/2009 2:02:40 PM
die wiel draai....
Andre 12/9/2009 2:02:58 PM
Ag nee nie nog 'n ongelukkige minister nie. Dit maak my hart so seer as ons kabinet so ontsteld raak. Sies tog hulle werk so hard. Dametjie met die vlaggietjie, hoe kon jy dit doen? Onthou minister is dik gevreet en sal nie graag wil naar word nie. Dit kan 'n lelike gemors afgee ala Luke Puke Watson. Ai die Boertjies kan darem die manne vreeslik omkrap. Gelukkig sien ek ons oge begin oopgaan. Dalk kan ons weer eendag saamstaan
Isaac 12/9/2009 2:11:07 PM
Watwou! Ek het so vlugtig deur baie van die briewe gelees en die een wat my die meeste be-indruk het was die van Betsie. Ek kon aflei dat sy n wit resoon is en n ware Christen in murg en been wat nie arrogant is soos baie SA wit mense wat dink dat hulle die room van die aarde is en in beheer van alles moet wees nie. Het julle nou nog nie geleer uit apartheid, vernedering en voorbarigheid nie? Net soos die Bybel destyds beskryf het dat jy die Regering van die dag moet onderdanig,(wat in elk geval een van die mees onregverdigste regerings van alle tye was) so is dit vandag(met een van die mess regverdigste regerings van alle tye) My gedagte was om n woord van aanmoeding aan een van julle eie mense te stuur om eerder die vrou met die vlaggie en almal wat soos sy dink reg te help en waarlikwaar daar kom Betsie met die antwoorde voordat ek dit kon doen. Nou wil ek ook net vir julle soort met goeie inligting reg help. Vra jouself die vraag; Waarom hou regstellende-aksie nooit op nie? Dit is omdat baie van julle wit mense nogsteeds daardie militere apartheid houding het. Wit mense soos sy sal baie ver kom nie net hier op aarde voor die mens nie, maar ook in die Koninkryk voor God. Groot asseblief! Help eerder jul mense reg soos Betsie dit doen en julle sal die vrugte daarvan pluk, anders sien ek nag vir julle. Daar is n spreekwoord wat se; Moenie aan anders doen wat jy nie aan jouself gedoen wil he nie. Het respek en behandel ander mense soos jy graag behandel wil word en moet asseblief nie die Regering uittart nie.
Rf 12/9/2009 2:12:38 PM
Dit is so jammer dat die fokus van ons polisiemag, wel dit is wat hulle hulle self noem op n vlag is wat in elk geval die beste vlag in die wereld was en nog steeds sal wees en niks aan ons land se geweld gedoen word nie. Daar kan maar moord gepleeg word dit is minder belangrik as n vlag. HA HA ek kan net lag want dit is n klomp kinder kak
Mariaan 12/9/2009 2:16:24 PM
Adriaan, dis nou skerp ! Nou weet ek waaraan die nuwe landsvlag my altyd laat dink het.......? Liqorice All sorts NATUURLIK :)Ek kon nooit op die naam kom nie, dit het my bly ontwyk:) :) :)He He He
Siener 12/9/2009 2:18:55 PM
Moet nie vir die pesoon uitwys sy minderwaardigheidskompleks is sy grootste vyand nie.
bitconfused 12/9/2009 2:19:15 PM
Dit kom daarvan as jy 'n misdadiger 'n nuwe stel klere gee en 'n titel, hulle moet net stilbly dan sal niemand weet hoe onnosel die ou diklip is nie
Monkey 12/9/2009 2:20:25 PM
Gedoriewaar, as ek so na die foto kyk lyk hy nes my vervet .....kan enigiets te wagte wees!.
Yolanda 12/9/2009 2:20:35 PM
Die rede hoekom hy beslag op die vlaggie gelê het, is dat die vlaggie niks aan hom kan doen nie.
Hy voel nie so ge-intimideer daardeur nie, maar o wee, moet hom nie 'n verkragter of moordenaar gee om mee te deel nie....hy sal nie weet wat om met hom te doen nie.
DERICK 12/9/2009 2:22:46 PM
Wat van as almal saamstaan en weier om enige belasting te betaal. Betaal die belasting in 'n trust, tot die regering misdaad bekamp het. Dan kan al die belasting aan hulle oorbetaal word. Die enigste probleem is dat die geld nooit oorbetaal sal word nie, want die ANC regering is ONBEVOEG om SA te bestuur/regeer.
BB2000 12/9/2009 2:27:31 PM
Ai, red nou 'n volk!
Albert 12/9/2009 2:31:02 PM
Schweitzer was toe reg....
Jannas 12/9/2009 2:33:19 PM
As mnr Cele deur die vlag geaffronteer word, dan affronteer alle blankes hom mos ook. Hoe kan iemand met so 'n siening verantwoordelik wees vir die veiligheid van ons land se bevolking?
stephan 12/9/2009 2:37:00 PM
Wel hulle het nie my vroeere kommentaar geplaas nie.As julle dit nie wil plaas nie waarom die kommentaar opsie.Die feit bly staan dat die meerderheid aan bewind is as gevolg van tronkvoels wat die arm drommels op straat probeer vertel perde dr*lle is vye.Geen persoon by sy volle positiewe en ingelig sal 'n party soos die anc ondersteun nie.Dinge`soos wat die ou doen verdien nie eers kommentaar nie.Verder verdien hy en sy mag ook nie respek nie.Ja dit is die regering.Hulle vrot van die kop af ondertoe.Ek stem saam dat ons gatvol is en een van die dae gaan die %&% spat en die losers gaan die idiote wees wat hulle self die regering noem en dan hulle volgelinge.Ek sal my vlag wys waar en hoe ek wil,en ek daag enige ou uit om my te keer
Marthinus Willemse 12/9/2009 2:37:01 PM
Die hoogste wet in die land, die Grondwet, waarborg aan elke Suid-Afrikaner vryheid van assosiasie. Die ou landsvlag is nie onwettig vir die besit of gebruik daarvan nie.

Ek is nie `n juris nie, maar indien kommissaris Cele die betrokke vlag afvat, maak hy hom skuldig aan `n oortreding van die wet. Hy is dus `n dief en `n skender van die betrokke persoon se menseregte. Miskien moet die DA of VF+ hierdie as toetssaak by die Grondwethof indien. As ons nie vrede kan maak met ons geskiedenis en verlede nie, hoe gaan ons `n suksesvolle toekoms kan bou?
dds 12/9/2009 2:41:50 PM
Wil net reageer op weereens n bewys, gaan laat lees jou kop man, maar nou ja daar is nie pille vir mense soos jy nie net n loodpil
CC 12/9/2009 2:47:54 PM
Ons vir jou nuwe Suid - Afrika, wat n GRAP!!!
Louw 12/9/2009 2:51:06 PM
Ek is TROTS op daai vlaggie. Soos hulle oor ons vlaggie voel voel ek oor hulle g string vir n vlag. Dit is niks van my en verteenwoordig my ook nie. Hulle kyk met vrees vir daai vlaggie omdat hulle weet toe daai vlaggie geswaai het was daar wet in orde in die land. Skuldige gevoel mr Cele omdat julle dit nie regkry nie
pikswart 12/9/2009 2:53:08 PM
Lana, RS en anoniem...it's "cause I'm black" ne? En RS watse vertaling lees jy? Al wat ek hoor is nog blah, blah, blah...kla, kla, kla! As een swart mens nie 'n moordenaar is nie maak dit nogsteeds die hele lot sleg? As een wit mens nie 'n rasis is nie, maak dit nogsteeds alle wittes rassisties? Wonder net! Wees die verandering wat jy wil sien in die wereld! En om sleg goed te praat....maak nie eintlik saak nie. Kla maar verder!
LS 12/9/2009 2:55:20 PM
Nooit hoef jou kinders wat trou is te vra:
Wat beteken jou vlag dan Suid-Afrika?
Ons weet hy's die seël van ons vryheid en reg
vir naaste en vreemde, vir oorman en kneg;
die pand van ons erf'nis, geslag op geslag,
om te hou vir ons kinders se kinders wat wag;
ons nasie se grondbrief van eiendomsland,
uitgegee op gesag van die Hoogste se hand.
Oor ons hoof sal ons hys, in ons hart sal ons dra,
die vlag van ons eie Suid-Afrika.
DIT IS HOEKOM CELE EN SY TRAWANTE BANG IS!
Bertie 12/9/2009 2:56:26 PM
En kyk hoe baklei hulle oor n vlag.Dit is goed en wel dat hy n storie het omrede die "Ou" landsvlag wat op die dame se tafel gestaan het.As ons verder gaan, moet hy oplet hoe die nuwe vlag hanteer word,dit word onderstebo gehys wat baie vernederend is vir ons almal en gaan kyk na die wyse hoe die vlag gehys word.Ek onthou nog op skool moes die vlag op n sekere manier gevou geword het en dat die vlag nie op die grond neergesit mag word nie.Dit het nou maar seker verander,die vlag word soos n stuk wasgoed nou opgehang want daar is nie vir hulle verduidelik hoe dit werk nie.Waar is die trots dan ???
Tipies 12/9/2009 3:02:58 PM
Ag waarom kla oor 'n vlag, konsentreer eerder op die misdaad waaroor die besoek in die eerste plek gegaan het, dit is 'n vlag nie mense se lewens wat verwoes word nie deur misdaad nie. Waarom die groot bohaai, mense kan gehijack, verkrag, vermoor en besteel word maar hulle kom vry en nou moet daar ondersoek ingestel word met die oog op korrektiewe stappe.
Kommaan Regering en ministers word blerrie wakker
Arras 12/9/2009 3:03:20 PM
Die minister en Cele voel verkleineer deur die klein vlaggie. Hulle sien dit as n baie groot vlag met groot betekenis. Hierdie vlag herhinner hulle en vir my aan die tyd toe daar wet en orde was,alle staatsdepartemente seepglad verloop het ens. Miskien moet hulle elkeen so n vlaggie aanskaf en op hulle tafels hou vir aansporing en trots. Dame, dis teen die wet om private eiendom te steel. Dit is immers die mooiste vlag wat hierdie land gehad het.
teresa 12/9/2009 3:07:52 PM
Konsentreer op misdaad, nie klein vlaggies nie en jy gaan definitief nie nog 'n Mickey Muis badge" kry vir jou vinnige optrede en uitbarsting nie. Die ou vlag was pragtig in vergelyking met die stupid een van nou. Los die arme vrou uit. Dit is 'n wonder jy het nie ook oor die Sharks vlag geskreeu nie en nou hang Bafana Bafana seker daar !!!!!!!!!!!
willie 12/9/2009 3:12:30 PM
Cele kan nie eers behoorlik die saluut beantwoord nie, begin sy hand bokant se kop te plaas en bring dit af na normale salueer.
Marx 12/9/2009 3:25:06 PM
Ja,dit gaan maar moeilik as jy die "Kommissaris" van die Polisie is en jy was self nooit in die polisie nie en dus weet jy nie wat die elemente van 'n misdryf is nie en nog minder van trots op jou uniform. Laat my so dink aan Selebe wat ons eendag opdrag gegee het om 36 motorhuise oop te breek op soek na gesteelde eiendom.Dit het nie gehelp om aan hom te verduidelik die optrede is onregmatig nie en ek sal graag wil weet wat daardie siviele eise beloop het.In kort......ek hoop die dame stel 'n siviele eis in teen die onkundige leiers van ons land wat misdaad moet probeer bekamp en hulself nou aan diefstal skuldig gemaak het.
Raga 12/9/2009 3:34:55 PM
Dis so lekker, lekker, lekker in Nieu Seeland!
donald burns 12/9/2009 3:37:18 PM
ja bongani kyk, als was beter toe daai vlag gewaai het!
Nita 12/9/2009 3:39:23 PM
Nou het ek net mooi alles beleef !!!!!!! Kan jy glo die vlaggie is belangerikker as die *&&%^* verkragters en moordenaars.....
audrey 12/9/2009 3:43:10 PM
AAN BETSIE - ek dink jy moet eerder jou tyd spandeer om spelling lesse te neem as om n klomp snert te praat - vra bietjie vir die meerderheid van die wittes of die nuwe vlag vir almal is - I should think NOT - Ons "rainbow nation" se kleure is volgens meeste se opinie net swart.
Chris van den Bergh 12/9/2009 3:43:24 PM
Cele het die vlag gesteel. Ongelukkig kan die eienaares nie die vlag terug kry nie want dit is uit die polisie se "veilige bewaring" gesteel saam met `n klomp dwelms en vuurwapens. Die slagoffer moet maar spaar en self `n nuwe vlaggie gaan koop. Die saak dossier sal ook later verloor ens.ens.ens
Steve Rossouw 12/9/2009 3:43:45 PM
Iemand is uit orde, u is reg, maar dit, Mnr. Cele is nie 'n individi wat 'n landsvlag op haar tafel het nie. Dit wat uit orde is, is die hoofde van die Polisie, die vorige hoofde van die SAUK, Eskom se hoofde, die wat aan die hoof van Suid Afrikaanse Atletiek was, die Munisipaliteite en so kan ons aan gaan. Daar waar die ANC oorgeneem het, het dit in 'n gemors uitgeloop, maar ja, die ANC is in beheer en hierdie is 'n tiepise voorbeeld van mags misbruik. 'n Ruk gelede is daar by my woning ingebreuk, Mnr. Cele. Die naaste polisie kantoor is vier huise van my as. Vier ure later, na menigde oproepe en my vrou wat persoonlik stasie toe gery het om dit aan te meld, daag die polisie uit eindelik op. Hulle verskoning:- een van hulle kollegas is onder die invloed en wil sy vrou skiet met sy dienspistool en al die SAPD voertuie van die Polisie stasie is daar in Soshanguve. Na die duiwel met die res van die misdaad in die land. U Mnr. Cele is uit orde. U het geen reg om privaat besitting van lands burgers te konfiskeer omdat dit u nie aanstaan nie. Haal die balk uit jou eie oog voor dat jy 'n splinter sien wat nie in iemand anders se oog is nie. Jy is tipies die persoon in 'n mags posisie wat opgeleide en gekwalisiseerde jong mense uit die land dryf. Ek vertrou 'n mags mispruik op die vrou vir 'n bevrediging gegee het, want as dit is hoe u "Bestuur" is dit duidelik dat u nie meer lank in die pos sal wees nie.
Gert 12/9/2009 3:44:01 PM
Die ou landsvlag word gearesteer, voortvlugtige nommer 1, verkragter, moordenaar, transito rower, agitator, ag te veel om op te noem. Nou gaan die betrokkenes heel waarskynlik elk 'n medalje toegeken word, moenie vergeet van die internasionale erkenning vir so 'n grootse daad nie, net omdat die mees gesoekte misdadiger ( met apologie aan Annanias Mathe hy maak nou net-net nommer 2 ) vanuit 'n openbare kantoor met "geweld" ten aanskoue van die pers geneem en totaal uit die samelewing verwyder is. Sjoe, ons het duidelik baie om voor dankbaar te wees, al die Suid Afrikaners kan van vanaand rustig slaap ons is verlos van misdaad, aan die 2010 sokker toeriste, wees verseker die grootste misdadiger is nie meer met ons nie, julle en jul besittings is veilig en hoera!! Utopia uiteindelik.....of nie?.... verstaan ek dalk die rol van die polisie verkeerd? Dalk word ek more wakker en dit was weer 'n verkeerdelike arrestasie en alles is nog steeds dieselfde. Verstaan nie en wonder maar net........
Roenel 12/9/2009 3:57:26 PM
@BETSIE, dis duidelik dat jy die SLAG VAN BLOEDRIVIER misgeloop het, domkop. Gaan in jou wit landsgenote se geskiedenis in dan sal jy sien wie eerste ons wit Voortrekker manne en vroue en hul kinders uitgemoor het en dit terwyl my voorouers rustig deur Afrika getrek het op soek na n beter toekoms vir ons. Hulle ossewaens was uitgebrand en hul vee gesteel het. Vrouens en dogters was verkrag en vir dood agtergelaat, hul gebreekte liggame wat deur ten minste 3000 swarte deurgetrap en verkrag is, net so in riviere gegooi om te verdrink. As jy nog nooit jou voorouers gehad het wat vir jou die regte detail kon vertel het nie, zip jou smoel. Los my Afrikaner volk uit. En vir Cele en Betsie, daar is so baie van jou swart broeders en sisters wat wens daardie vlag het nog gewapper. Hulle praat hier tussen ons, maar te bang om vir jou dit te se uit vrees vir verdere intimidasie. Los my vlag uit, ek is onder daardie vlag gebore en het die regte Die Stem onder hom gesing, met trots. Daardie vlag het vir almal gewapper en was nie net vir wittes ontwerp nie, maar vir Suid Afrika, Betsie. Gaan doen behoorlike naslaan werk dan sal jy sien wie erkenning oor ons vlag gegee het. En dan kom was jy weer jou mond hier uit. Dit gaan vir jou ook Cele, gaan doen jou huiswerk en hou op om na "word of mouth" te luister en dink daardie vlag jou so kan intimideer.

binne beeld

Nuutste Nuus-kommentaar

Dave Du Plessis sê... Zack, is jy bedônnerd om in die Nuwe Suid Afrika om naamsveranderinge te pleit? Besef jy nie wat die spul met die naam sal aanvang as daaraan verander word nie? Lees die storie...

Weer
Verkeer
Lotto
Ksd: 19-26°C Sunny. Mild. Jhb: 15-29°C Broken clouds. Pleasantly warm.
Dbn: 13-26°C Broken clouds. Pleasantly warm. Pta: 15-28°C More sun than clouds. Pleasantly warm.
Bfn: 21-27°C Partly cloudy. Mild. PE: 18-25°C Mostly sunny. Mild.
7-dag-voorspelling...

Betrekkinge - Vind jou droomwerk

Managing Accountant (AA)

Gauteng - JHB South
Network Recruitment CA- Centurion
R400,000-500,000 Per Annum Cost To Company

Business Analyst

Gauteng - Johannesburg
Network Recruitment CA- Centurion
R450,000-550,000 Per Annum Cost To Company

Company Legal Liaison Manager

Western Cape
West Coast Personnel
R500,000-600,000 Per AnnumBased On Experience Cost To Company Negotiable

Motors - Soek deur duisende nuwe en gebruikte motors

HYUNDAI

Getz 1.4 GL 5-dr MY07
2008
R 109,995.00

AUDI

A6 3.0 TDi Quattro Tiptronic Dsl
2004
R 194,990.00

TOYOTA

Hilux 3.0 Raider D-4D RB Dsl PU MY08
2009
R 259,990.00

Eiendomme - Vind 'n nuwe huis

BANTRY BAY

Single Residential - House R 32 000 000

LONEHILL

Single Residential - House R 5 200 000

RIVONIA

Multiple Unit - Cluster R 4 800 000

Reis - Besoek, Bespreek, Laat Waai!

Gratis Speletjies - TE VEEL NUUS? Neem ‘n blaaskans

Kalahari.net - doen vandag jou inkopies aanlyn

Groot Feesbesparings op Boeke

2.3 miljoen titels om van te kies.

Slanke Nuwe iPod Reeks - Bestel nou!

iPod nano 16GB - Swart, Was R2,499.00 Nou R2,299.00! Spaar R200!

Fantastiese Feesflieks

46 000 DVD's en Blu-Ray nou op uitverkoping! Bestel District 9!

Musiek op Promosie

100e Feesvrystellings nou in voorraad! Now, Bump 25, Bon Jovi & meer!

1000e Kersspeelgoed op Uitverkoping

Hope Speelgoed, gratis toedraai, laagste pryse op Lego Mindstorm, Ben 10, Hannah Montana & meer!

Vandag se beste aanbod!

e-Boeke is Nou Beskikbaar by kalahari.net

Tot 50% Af Op Top e-Boek Titels

Laai net Adobe Digital Editions af, soek & koop jou e-Boek, laai die e-Boek vanuit jou LibraryBox af en geniet e-Lees!

iPods, Wii, toebehore, sonbrille, horlosies & meer by www.kalahari.net!