Johannesburg

Saterdag

More sun than clouds. Cool.

4°C
17°C

7 day forecasts

Niks fout met ou landsvlag

2009-12-09 23:59

Durban. – Die ou Suid-Afrikaanse landsvlag is nooit verbied nie en die vertoon daarvan word deur mense se reg tot spraakvryheid beskerm.

So het grondwetkenners gister gesê nadat komm. Bheki Cele, nasionale polisiehoof, die vorige dag opdrag gegee het dat ’n klein landsvlaggie uit die vorige bedeling uit die kantoor van ’n junior bestuurder van Metrorail in Durban verwyder word.

Cele het dié opdrag gegee nadat mnr. Nathi Mthethwa, minister van polisie, dit toevallig in die vrou se kantoor raakgesien het.

Sowel prof. Marinus Wiechers, wat die Grondwet help opstel het, as prof. Pierre de Vos, grondwetkenner van die Universiteit van Kaapstad, het gesê die reg tot spraakvryheid beteken dat mense steeds die ou landsvlag kan vertoon.

Veral in 1996 het die vertoon van ou landsvlae by rugbywedstryde ’n polemiek veroorsaak en het die Suid-Afrikaanse rugby-owerhede hulle sterk daarteen uitgespreek, maar dis nooit in stadions verbied nie.

Die ou landsvlag is nooit deur enige wet verbied nie en selfs al sou iemand dit wou doen, sal dit ongrondwetlik wees, het De Vos en Wiechers gesê.

“Baie mense sou sê dit (die ou landsvlag) is onooglik. Maar vryheid van spraak beteken dat ons ook standpunte moet aanvaar wat vir ons veragtelik is,” het De Vos gesê.

Volgens Wiechers word slegs haatspraak en die aantas van iemand anders se eer nie deur spraakvryheid beskerm nie. Hy reken dit was ’n growwe en onsensitiewe magsvergryp aan Cele se kant om opdrag te gee dat die vlaggie verwyder moet word sonder om die kwessie eens met die vrou te bespreek.

De Vos het gesê dit is moontlik dat individuele instellings reëls kan maak oor wat hulle in die werkplek toelaat, solank dit duidelik uitgestippel word. Dit sou byvoorbeeld verdedigbaar wees as iemand wat met die publiek werk of die staat op een of ander manier verteenwoordig, verbied word om ’n ou landsvlag in sy kantoor ten toon te stel.

“Maar in jou persoonlike hoedanigheid is jy vry om die ou landsvlag voor jou huis te hys,” het hy gesê.

Me. Thandi Mkhize, Metrorail-woordvoerder, het gesê die instelling het ’n beleid dat geen partypolitieke vlae of T-hemde of landsvlae wat nie meer in gebruik is nie in hulle kantore ten toon gestel mag word nie.

- Beeld

Kommentaar is gesluit vir hierdie storie.

Lewis 12/10/2009 7:43:05 AM
Die nuwe A&C vlag is vir my onooglik en verteenwoordig moord, korrupsie, verkragting, kinder molestering, en als wat lelik is in hierdie ou wereld, dis wat dit vir my beteken so daai "nuwe' stuk lap beteken vir my net mooi niks.
AS 12/10/2009 7:57:51 AM
Die ou landsvlag is nou `n erkende kulturele vlag en niemand, maar NIEMAND kan dit verbied nie. Net so sal die ANC of enige ander vlag behalwe die landsvlag verbied moet word.
Betsie 12/10/2009 8:07:10 AM
Daar kom nog 'n tyd dat die ANC alle wittes en kleurlinge sal verbied om AFRIKAANS te praat. Wie wil my wed ????
Ben 12/10/2009 8:08:23 AM
Einste. Die foto van daardie opgeblaasde wange en giftige ogies oor 'n ou vlaggie, terwyl die wat onder die nuwe vlag polisieer nie 'n tiende kan of wil verrig wat reggekry is onder einste die ou vlaggie nie - teen misdaad en moord op ordentlike landsburgers, vertel die hele verhaal van fokus wat op persoonlike, venynige klein agendas is pleks van op verantwoordelike optrede. Eerlikste foto in 'n lang tyd gesien! Hatigheid, en mens wil amper se^ dankbaarheid dat daar op minimaliteite gespring kan word en vingers geswaai word, wat 'n misdaad het die dame nie gepleeg nie! Kla haar aan! Ja ons weet almal sy beter maar 'n ander werk soek voor Kersfees nog.
BB 12/10/2009 8:10:18 AM
Gaan dit enige effek toon om kommentaar te lewer - ek dink nie so nie. Hiedie "Boetman" is ook die bliksem in, vir die vorige regering wat ons gebrui het, en die nuwe arrogante, verknogte regering wat net aan sokker dink en hoe om Mugabe te ondersteun.
TYRE 12/10/2009 8:17:43 AM
Ek hoop van harte daar is iemand wat die tweetjie op hul plek gaan sit en sorg dat die dame omverskoning gevra gaan word.Die laaste paragraaf ooooe!!!ek sal daarvan hou om dit te sien.
Sons 12/10/2009 8:22:24 AM
Daar het julle ANC rassiste dit nou, waai die ou vlag hoog!! Sorry Cele, terug strate toe om misdaad te "probeer" bekamp!
Xram62 12/10/2009 8:24:36 AM
Ek het in 1994 die beste vakansie van my lewe gehad omdat ek die regte vlag keuses gemaak het. Ek het see toe gegaan met my hele huis se deure en vensters oop, ligte aan, hekke oop, heinings af, honde by die DBV...en niks het weggeraak nie. Hoekom nie? Want ek het, net voor ek gery het, die ou Suid Afrika vlag by die voordeur gehys, en die Vierkleur by die agterdeur....toe hou Nasionale Intelligensie my huis dop 24/7 vir die hele Desember terwyl ek vakansie hou.
Hendrik 12/10/2009 8:28:01 AM
Kan beeld die cele karakter dalk nader vir kommentaar?
Hoera! 12/10/2009 8:45:10 AM
Baie geluk aan Cele, hy het deur sy optrede die status van die Oranje, Blanje, Blou 'n wonderlike hupstoot gegee. Ek voorspel dat sommer baie van ons mense nou die ou landsvlag gaan aanskaf! Prysenswaardig!
Con 12/10/2009 8:49:06 AM
Dis reg verbied die ou landsvlag. Julle mense wat so aan hom hang en aanbid weet seker dat hy gekoppel is aan die britse ryk wat gedurende die Anglo-Boereoorlog derduisende vrouens en kinders in konsentrasiekampe gesit het.....so dit dra julle goedkeuring weg? Die ou landsvlag is walglik en die nuwe een baie beter........kry 'n grip en move on.....
Andre 12/10/2009 8:57:33 AM
@Betsie

EK wil jou wed Betsie!!! Hoeveel?? Dis seker die belaglikste stelling wat ek nog ooit hier gelees het.
Matt Heyns 12/10/2009 9:00:46 AM
Onlangs ry ek by n plaas in die Boland verby. Ek moes omdraai om my verder te verwonder. By die netjiese ingang sien ek die mooiste mooiste vlag op n modderskuit. Die oranje blanje blou aan n nêtjiese vlagpaal getooi. Ek het lanklaas so lojaal teenoor die Afrikaner volk gevoel. Kom ons laat waai die vlae. Waarom is ons so in ons ou dop gekruip!
Piet 12/10/2009 9:03:35 AM
Dit is blatante arrogansie en 'n duidelike rasistiese optrede deur Cele. Hy wat hoof van die SAPD is behoort die grondwet te ken, maar weereens is rasisme teenoor blankes en ons kultuur belangriker as om wet en orde te bevorder.

Hierdie tipe uitsprake bevorder polarisasie tussen gemeenskappe en dra geensins by tot verdraagsaamheid nie, inteendeel is dit sulke uitsprake en optrede wat aanleiding gee tot verdere rasse spanning. Ons kultuur en ons geskiedenis word vertrap. Ek weet dat daar sekere optredes was in die verlede wat later as onaanvaarbaar uitgebasuin is. Maar dit is belangrik dat daardie optredes in konteks gesien word van die tye waarin ons destyds geleef het, daar was 'n bedreiging vanaf radikale kommuniste wat geen onskuldige kind of vrou op straat so bewaar teen bom ontploffings nie, streng optrede was noodsaaklik om orde te handhaaf. Destyds was almal, wit & swart veiliger in hulle wonings en op straat as vandag, daar was orde en vooruitgang. Die wat so "apartheid - apartheid" wil skeeu asof dit 'n vloekwoord was sal mooi moet besin. Apartheid in retrospek gesien teenoor dit wat vandag aan die gang is, was verseker 'n briljante metode om soveel diversiteit in kultuur en mentaliteit te beskerm en orde te handhaaf.

Ek sal die vlag waai wat ek respek voor het, die een wat geen respek verdien nie sal ek verbrand en met minagting aanskou.
M 12/10/2009 9:04:49 AM
elke keer as die swartes nie hulle sin kry nie, word die rasistiese en apartheid kaartjie uitgetrek, ek is al so dik vir dit, maar arme Julies kan sê net wat hy wil en dit maak hom nie 'n rasis nie, ag gee my 'n breuk, kan hulle dalk begin bykom en aanbeweeg. ons is seker darm ook geregig op ons geskiedenis
Danie 12/10/2009 9:06:09 AM
Liewe vriende kom ons praat asb met Solidariteit dat ons ook kan aansluit, regtig! Hulle, lyk dit vir my, is besig om die grootste vegters vir ons boertjies te word. Ons moet hulle sterk maak, asseblief kom ons staan saam!
RS 12/10/2009 9:12:29 AM
Nee hoekom sal ou Cele genader word vir kommentaar, hulle is untouchable, miskien moet hulle Betsie nader vir kommentaar sy is blykbaar n'boesem vriendin van die lot.... hierdie sussa is ook nou die bliks@m in!!!
adri 12/10/2009 9:14:34 AM
EK DAAG HIERDIE "REGIME" UIT OM MY OU LANDSVLAG BY MY TE KOM AFVAT DAN SAL JY REGTIG OORLOG KRY EK WAS EN IS NIE N RASSIS NIE EN HET NOG ALTYD MET MY SWART EN BRUIN KOLLEGAS KLAAR GEKOM MAAR HIER HET ONS NOU N DUIDELIKE RASSISME OPROER EK WAS NOG ALTYD TROTS OP MY VERLEDE MY VLAG EN AFRIKAANS TAAL HOU SO VOORT MET DIE WAT NOG DIE ORANJE BLANJE BLOU VLAG WAPPER
Trots op my kultuur 12/10/2009 9:15:11 AM
As hulle wil hê ons as Afrikaners moet ophou om die ou landsvlag te vertoon, moet hulle nie meer hulle Zulu-krygers klere aantrek nie.... dis dieselfde ding. Oranje, Blanje, Blou - vir altyd hou ek van jou!!
Koch Froneman 12/10/2009 9:17:24 AM
Verbied die ou vlag want dit kom uit die onderdrukkende jare van apartheid. Vieslike tyd in ons geskiedenis. Die ou vlag is 'n simbool van blanke onderdrukking van die meerderheid en die skending van ander se menseregte. Ek is dankbaar vir 'n mooi nuwe vlag wat eenheid simboliseer. Sover dit my aanbetref: VERBRAND DIE OU GEMORS en laat almal die nuwe vlag eerbiedig soos dit hoort.
Dogter 12/10/2009 9:19:36 AM
My ma werk al drie jaar vir 'n maatskappy in Sandton, en bestuur nou en dan my Pa se bakkie, wat 'n Ou Suid-Afrikaanse Vlag vertoon(plakker die groote van A4 bladsy). Een van die senior bestuur het 'n klagte teen haar gemaak by hulle personeel. Die Senior Personeel bestuurder het dit aangespreek met my ma se lyn bestuur. My Ma se direkte bestuurder het haar ingeroep en die klagte oorgedra aan haar. My Ma het ook die Personeel Bestuurder gaan sien en haar in kennis gestel dat dit haar demokratiese reg is om die vlag te vertoon op die voertuig aangesien hulle nie ver haar voertuig huur wanneer haar kar moet in gaan vir 'n diens nie. Sy is ook Vrydag deur die Personeel bestuurder gese dat waanneer sy weer met die bakkie inkom sy asb die plakker wil sien, dat hulle kan kyk hoe die Ou Suid-Afrikaanse Vlag kan toegemaak word. Hierdie gaan nou al aan van die 19 November 2009
OBB 12/10/2009 9:24:12 AM
Dit is opmerklik hoe 99% (of meer) van die mense wat van gister af oor hierdie onderwerp skryf, absoluut ten gunste van ons ware ("ou") vlag is. Maar boetie.......... as die Springbokke rugby speel is daar 'n see van der duisende van die nuwe ANC landsvlae wat gewaai word in elke stadion. Hoe is dit moontlik ? Waar is al die trots op ons oorspronklike vlag dan heen? Dan trek die skilpaaie hulle koppies terug in die doppe in en waai dieselfde lap waarteen hulle nou so blêr.

Dit is een ding om oor iets te praat en te praat tot vervelens toe, maar heeltemal iets anders om te DOEN nê?
Willem 12/10/2009 9:33:47 AM
Ek dink dis baie swak smaak om nog die ou vlag te laat hang in enige ander plek as 'n museum. Die nuwe vlag is in elk geval baie mooier.
Johan Jacobsz 12/10/2009 9:34:54 AM
Ja verbrand al die ou gemors,dit sal dadelik versoening goed gesindheid in ons land teweeg bring.Niemnd sal vermoor word nie,ons eiendom en veiliheid sal verseker word.Die haatspraak en opruiende toesprake van die Malemas en kie is nie probleem nie en veroorsaak geen probleme nie.Dis mos so maklik om kleinighede aan die groot klok te hang en sodoende die aan dag van die werklike probleme af te lei.Gee aandag aan die werklike probleme en ons sal nie die behoefte he om aan ou simbole te klou om ons te herinner aan n tyd waarin ons land welvarend was,ons wil graag trots wees op ons nuwe Suid Afrika maar dis moeilik as ek so besig is om my self en my familie en my eiendom te beskerm dat ek nie tyd en energie het om aan my nuwe land en sy toekoms te dink nie.
Shaun 12/10/2009 9:38:21 AM
Ek self vind die ou landvlag baie meer opvallend en esteties beter ontwerp as die nuwe een, en tot 'n groot mate laat dit my meer tuis voel in my eie land. Maar helaas, onthou net mense, hierdie vlag is 'n simbool van lyding vir soveel ander mense ongeag hoe ons ookal (ek inkuis) van hom hou. So, veral as mens in 'n instansie werk waar jy weet dit oproering kan veroorsaak, is dit moeilikheid soek om hom so ten toon te stel. Onthou net, hierdie mense sien nie rede in nie.
ANSWA 12/10/2009 9:38:45 AM
Ag ja ou KOCH, dit lyk my dit is ook net jy wat so dink! Ek dink die ou vlag was mooier as die huidige vlag, en ek stem saam met LEWIS.

Fritz Ahrens 12/10/2009 9:42:42 AM
Koch jou komentaar is uiters pateties, jy sal jou uitspraak nog berou.Die ou vlag het niks met onderdrukking of apartheid te doen gehad nie.Die vlag het ons uit die onderdrukking van die Britte geneem.Allermins is die britte verantwoordelik vir die skepping van apartheids wette en onderdrukking van volkere wereldwyd,hulle behoort ook n Nuremberg te kry!Onder die ou vlag was daar tenminste wet en orde en is God eerste gestel. Nou is daar verdrukking van ons taal,godsdiens, geregtigheid,blankehaat,3000 BOERE vermoor(VOLKSMOORD),Korupsie. Dus die nuwe vlag verdien geen eer of resek.Die nuwe vlag sal nie opmy werf of huis wapper nie. MAG DIE VIERKLEUR WEER WAPPER!!!!!!
RS 12/10/2009 9:44:26 AM
Ek stem Koch Froneman......sorg net dat die vlag oor jou kop is wanneer die gemors aan die brand gesteek word!
@KOch Froneman 12/10/2009 9:45:59 AM
@koch froneman. hoe eerbiedig jy moord, verkragting en al die barbaarse dinge wat in ons land gebeur, dis presies waarvoor die nuwe vlag staan. maak jou ogies oop! ten minste is daar trots en beskaafdheid in die ou landsvlag! ongelukkig moet daar seker mense soos jy in die wêreld ook wees... julle het dieselfde funksie as 'n bosluis!
Bruce 12/10/2009 9:48:24 AM
Ag ou froneman, jy beindruk niemand met n stelling soos die nie. Die ou landsvlag verteenwoordig verdrukking. Wat verteenwoordig die nie nuwe een? Diskriminasie, viktimiseering, moord, roof, verkragting, ongelykheid, korrupsie en die lys hou aan en aan. So wat is die verskil tussen die twee? Kom ek se jou die ou vlag verteenwoordig net een ding wat die nuwe vlag nie doen nie. En dis VEILIGHEID VIR AL DIE LAND SE EERLIKE BURGERS. Dis net moordenaars en terroriste wat die oranje balnje blou sal haat.
Jacques 12/10/2009 9:50:16 AM
Aan vriend Kock Froneman:-Ek sal baie bly wees as die ANC regering en sy ondersteuners my behandel soos Apartheid hulle behandel het.Hulle kan maar se geen toegang Wittes. Hulle kan my maar in die Wes Kaap in jaag en hier is jou tuisland witman doen met hom wat jy wil.Met graagte sal ek so hanteer wil word.Hoe kan jy vergelyk wat was met die GEMORS wat nou is. Jy het geen idee wat is mense regte nie.Ek dink jy en Ras Dumisane sal lekker kan saam praat en rook....
Koos 12/10/2009 9:51:13 AM
"Dis die tyd, dis die dag, om te handhaaf en te bou. Hoog die hart, hoog die vlag, hoog Oranje, Blanje, Blou..."

Sien julle by die Voortrekkersmonument op Geloftedag!
Positiewe afrikaner 12/10/2009 9:51:42 AM
Ek kan nie glo dat daar nogsteeds soveel mense is wat aan die ou landsvlag ens klou nie! Skrik wakker en kyk vorentoe. Die ou landsvlag is vir my pragtig, maar bere dit maar in jou kas. Dit is vir baie mense 'n herinnering aan pyn en vernedering en dis ongevoelig om dit uit te stal. Hoe kan jy verwag van mense om daarvan te vergeet en vorentoe te kyk as jy self nie bereid is om aan te beweeg nie.
Rickey 12/10/2009 9:51:49 AM
Koch wil jy nie maar stil bly nie, dink nie jy weet waarvan jy praat nie. Jy is seker ook een van die mans wat kleur nie 'n verskil maak nie...ha ha sot!!!!
Jay Hall 12/10/2009 9:52:17 AM
Ek kan verstaan dat mense soos Cele en ander amptenare ongelukkig raak as hulle die ou vlag sien. Hulle onthou die dae toe daardie vlag gewapper het, dinge in hierdie land het toe nog gewerk. Daar was siviele orde. 'n Mens kon op 'n laat somersaand in die straat afstap en nog lewendig by die huis aankom. Die strate in stede was skoon, praat nie eers van dienslewering nie. Ai tog, hoe groot raak die verlange as ek die vlag sien, moet myne gou gaan hys.
salmon scheepers 12/10/2009 9:55:18 AM
ek het n mooi grote in Engeland gekoop en opgehang,dis tyd laat hy weer wapper hier.
Gouws 12/10/2009 9:57:02 AM
Al hierdie klomp mede-Afriakaners wie nou ook so teen die ou vlag opstaan se oupagrootjies en voorsate was seker ook joiners en hensoppers in die oorlog, ek dink dit is maar geneties.
Rassis 12/10/2009 9:59:00 AM
@Koch Froneman - Waarvan praat jy? 'n Mooi nuwe vlag wat eenheid simboliseer? Asseblief tog!! Jy is mal in jou kop man. Wat gebeur huidiglik in SA? Die nuwe vlag is afstootlik en laat my dink aan al die moorde op ons boere en die afgryslike sinlose moorde op ander wittes. Parykeer net vir 'n simpel selfoon!! Wie is die mense wat die moorde pleeg, die transito rowers, die inbrekers. Is dit wit of swartmense? Kyk maar op die fotos, dis 99.9% swartgatte. Ek en my gesin sal NIE die nuwe vlag eerbiedig nie. Dalk keer jy die huidige onderdrukking van ons wittes goed? Was jou bek met seepsoda uit voor jy weer met sulke twak vorendag kom.
Anton 12/10/2009 10:01:56 AM
Ja Mr. Koch Froneman.

Laat ons almal voor die BEELD van die koning neerbuig en dit aanbid as die ramshoring blaas.

Jammer om jou die slegte nuus te gee maar hier is 'n paar "Daniëls" tussen ons Boere!

Kom, stook die vure van die oonde laat ons sien wie "verbrand" word.

Man as julle nou werklik wil moeilikheid soek moet julle die Vierkleur probeer brand. Die Krag van die harte wat aan die vlag sit is nog meer.

Al wat ek kan sê aan die heersende magte is, sterkte. Ons speel lankal nie meer saam met julle nie, nie eers op dieselfde veld nie...
Rica 12/10/2009 10:02:33 AM
As die ou landsvlag van ons land verbied moet word omdat dit 'n vieslike tyd verteenwoordig, moet die Engelse vlag vir oa vieslikhede in ons land (vir een), die Belgiese vlag vir vieslikhede in die Kongo, die Duitse vlag vir vieslikhede in Europa en so omtrent elke vlag in die wereld verbied word. Laat elkeen vrylik die vlag van sy keuse eer in sy eie omgewing sonder om verguis te word. Dis almal se reg! Ek stem egter saam dat in openbare plekke/kantore ens, net die huidige vlag van die land moet wapper. Vervolg die wat, soos die minister, sy regte oorskrei vir hulle vieslike optrede.
Pieter T 12/10/2009 10:06:57 AM
Mense julle weet mos net blankes is rassiste!Dit is weer die boodskap wat 'Top Cop' Cele die wereld instuur!Gelukkig is dit nie moeilik om te sien dat die ANC hulle onvermoe om die land te regeer met apartheid en wit rassiste probeer toesmeer nie.
@ Con - Nee wat mannetjie,jy sit die pot heel mis,kry jou storie reg en skryf dan weer.
@ Koch - Wat se doel het simboliek as die Regering sy bes doen om diversiteit en polarisering goed praat en moorde op blankes te probeer regverdig????
Swaai die ou Vlag ,ons kan , die ANC se vlag is die van 'n terroriste organisasie en geen haan kraai oor dit nie!
Francois V 12/10/2009 10:07:21 AM
Die vrou het niks verkeerd gedoen volgens die grondwet nie. Cele homself het heeltemal buite orde opgetree. Ek voel egter persoonlik dat die ou vlag baie aaklige dinge verteenwoordig en diegene wat dit so in die openbaar vertoon, probeer eerder om ander uit te lok tot reaksie of om ou wonde oop te krap. Ja ek stem ook nie saam met als wat die nuwe regering doen nie, maar daardie ou vlag is aaklig! Dit gee my die horries om daarna te kyk. Julle kan dit maar waai, maar mense gaan beslis reageer daarop, of julle dit nou wil he of nie.
Andre de Kock 12/10/2009 10:08:26 AM
Foch jou Koch
Kobus 12/10/2009 10:09:18 AM
Ek stem nie saam met die manier wat Cele die saak hanteer het nie. Maar ek stem ook nie saam met die idee dat mense hulle kantore as uitstalruimtes vir allerhande goed gebruik nie. Sy kon haar vlae by haar huis ten toon gestel het. Dit is immers 'n kantoor waar daar gewerk moet word en die moontlikheid bestaan dat dit iemand anders kan aanstoot gee. Dus was daar mynsinsiens onsensitiwiteit aan beide kante.
Oompie 12/10/2009 10:11:28 AM
Enige vlag sal altyd iemand ontstel, nes 'n sogenaamde volkslied. Waarom kan al hierdie verdelende simbole nie maar afgeskaf word nie? Persoonlik ignoreer ek al hierdie simbole - oud en nuut.
BB2000 12/10/2009 10:12:59 AM
@Koch Froneman, jy gaan ongelukkig baie pakslae kry vir jou stelling, maar ek stem saam met jou!

Mense, dis 'n vlag - moenie oor emosioneel raak daaroor nie... dit bly 'n stuk lap!
ShawnT 12/10/2009 10:15:14 AM
Het julle egtig nie beter dinge om oor te praat nie? Kan julle regtig julle "kosbare" tyd op n stukkie lappie spandeer? Hoe pateties!Al staan julle op julle hande en skree die "Die stem" deur julle foefennjorts gaan daai vlag nooit ,ooit weer wapper nie. Gepraat van onbenullige toyi-toyi=ery oor n vlag.
Jakes 12/10/2009 10:20:24 AM
Die nuwe vlag wil so half na 'n G string lyk , dalk 'n oue van winnie. Los my ou vlag uit dit het kultuur en my volk se bloed op.
Blommekind 12/10/2009 10:26:37 AM
@Con
Die ou landsvlag is gegrond op van die vlag van huis Oranje (Nederland). Na Uniewording 1910 toe die twee verslane Boere Republieke by Natal en die Kaap Kolonie ingelyf is, is die vlae van die twee ou republiek saam met die Union Jack op die vlag geplaas om die unie te simboliseer. Gaan lees 'n bietjie oor jou geskiedenis. Miskien leer jy iets daaruit wat jy dalk nuttig kan toeppas vandag.
100% Boer 12/10/2009 10:27:16 AM
Tipies,daar skrik die groot baas hom disnes oor n klein ou vlaggie.Lyk my hulle broeke bewe nog as hulle hom net sien.Wys jou net wat se respek dit kan afdwing.
Tiger 12/10/2009 10:33:24 AM
Van nou af gaan ek die ou vlag,warvan ek baie besit,vrylik rondswaai en laat een van hierdie goed wat 'n land probeer regeer maar wat eintlik te treurig sal wees om selfs seks in 'n bordeel te reel , my probeer keer.
Mariana 12/10/2009 10:35:47 AM
Koch Froneman, ek dink jy moet asb weer van bo af begin lees, iewers mis jy iets... Lees asb weer Lewis se kommentaar, want as daar dan na "vieslike" tye/vlae vergelykings moet getref word en wat aan die "vlae" gekoppel word dan hou ek ook maar eerder die Oranje,Blanje,Blou om hoog met groot trots. Jy moet dan vir ons almal verduidelik hoe uit jou oogpunt simboliseer die nuwe vlag "EENHEID", het jy op jou kop geval of dit teen 'n taxi se deur gestamp - en weereens verwys ek jou na Lewis se skrywe indien jy die eerste gedeelte van my kommentaar ook dalk mis gelees het. mmmmm ek dink eerder jy moet nie kommentaar lewer nie, jy gaan net jou naam met 'n plank slaan.
Andre 12/10/2009 10:37:27 AM
Daar is niks fout met die ou landsvlag ni! so ek sal hom nogsteeds hys, en vertoon!!
josua 12/10/2009 10:38:42 AM
Solank ons die tipe mense het aan die stuur van sake sal die land nooit versoen word nie, ek dink Cele en sy metgesel kyk die prentjie baie goed mis, CELE kyk mooi na die ou landsvlag dan sien jy die land se geskiedenis nie n klomp kleure wat niks beteken nie, vir Cele beteken die nuwe vlag dalk iets maar vir my wys dit duidelik hoe die reenboog nasie oop geskeur is. Kyk weer na die (ou)landsvlag dan sal jy sien wat dit vir jou wys "versoening"!! Wie het die land gebou, beplan ens, wie het ons vroue en kinders in kosentrasie kampe gegooi plase afgebrand, kom dit nie voor in die ou vlag nie, het ons mense die ou engelse vlag verban, verbrand en gese geen engels sal ooit weer in die land gepraat word of hulle kinders is nie welkom in ons skole nie, of het ons hande gevat swart, wit, kleurlinge ens die verlede eenkant geskuif en gese nou bou ons aan n nuwe land politisie mag en geld het dit met die jare versteur, wat doen julle tans, verkrag geen wetstoepassing, weermag betoog, grond wat deur boere bewerk was word beslag op gele wat jou mense van kos en werk voorsien, het ons die zulu's, khosas swazi's begin vermoor hul vroue en kinders verkrag in julle huise ingebreek ens ek dink jy moet maar weer na die ou vlag kyk my ou vriend en dalk sal jy iets leer daaruit, kyk na jou kantoor vra wie het die gebou, beplan, wie het die lugverkoeler in jou kantoor vervaardig/ontwerp en om nie eens te praat van die rekenaar/internet wat jy so lekker gebruik nie en as jy dan tot jou sinne kom kan jy dalk besef dit het tyd geword om jou verlede en tradisies op sy te skuif en te begin werk daarvan maak om jou departement reg te kry in plaas daarvan om te redekabel oor n vlag skuus "flag".
Marius Muller 12/10/2009 10:39:25 AM
Verstaan tog dat daar baie afrikaners is wat nie die nuwe Suid Afrikaanse gemors ondersteun nie.Dit waaroor so baie"verligte" afrikaners so positief oor probeer wees is in werklikheid een groter wordende gemors.Wag net totdat misdaad ,swak dienslewering en diskriminasie jou tref en siedaar jy pluk ook die ou landsvlaggie uit.n Volgehoue oorlog teen die ANC sou veel minder bloedvergieting tot gevolg gehad het want ons sou hulle in twee weke oorwin het.Ek het nog nooit so baie verligtes gesien wie se ogies nou wil oopgaan nie,dit sluit FW in.Ubuntu se g*t, net die paar gelukkiges wat nog nie deurgeloop het nie,glo nog in Suid Afrika met al sy probleme wat hy self veroorsaak en daagliks vererger.Viva die ou Suid Afrika!!!
anton 12/10/2009 10:48:24 AM
Wens hy wil so na die misdadigers kyk en op hou kantore besoek 
Con 12/10/2009 10:56:24 AM
Julle val almal Koch aan met wie se stelling ek saamstem. Lewer kommentaar op my vorige inskrywing of is julle maar gerieflikheidshalwe bereid om dit in orde te vind dat onskuldige vrouens en kinders, julle voorouers, gemartel en toe gesterf het.......dit is wat die ou vlag simboliseer.......gaan kyk hom van naderby. VERBRAND DIE GEMORS LAP........
bekkie 12/10/2009 11:07:49 AM
Ek is nie trots in die ou of die nuwe vlag nie. Ek se, pasop vir hierdie mense wat huening om die mond smeer. Jy kan hulle nie vertrou nie. Sien die sineloose moorde, hulle is besig om ons uit te moor stadig maar seker. Maak reg, wees peraad en moenie ander bevolkings groepe hulp, hulp net jou eie.
sharon 12/10/2009 11:09:23 AM
@Bruce..Hoor!, Hoor...stem saam met jou..
PieterW 12/10/2009 11:13:04 AM
Ou vlag.. Nuwe vlag.. Wat is die verskil? Ten minste was die SAP en regering nie die grootste klomp skelms in die tyd toe die ou vlag nog bestaan het nie!!!!!! Ons slapgat en dikgat regering en SAP-lede moet eerder wakker skrik en die waarheid begin soek.. Ek is al SO gatvol vir die woord appartheid ek wil kots!!!! SA HET SY GAT GESIEN VANDAT DAAI NUWE VLAG BESTAAN HET!!!
Trud 12/10/2009 11:18:23 AM
Ag hulle wil ons net die bliksem in maak.Moenie dat dit ons verder die harnas in jaag nie.Dit is dit nie werd nie.Ek is Afrikaans, ek het groot geword onder die ou vlag.My familie het daarvoor baklei, so na die hel met die res.
Jan-Jan 12/10/2009 11:23:56 AM
Sal iemand asseblief vir Koch Groneman wakker maak. Hy moet kyk wat om hom aangaan en dan kan hy weer praat.
Sons 12/10/2009 11:34:28 AM
Ag KOCH FRONEMAN, trek jy en al jou maatjies hierbo wat skaam is vir die ou vlag en geskiedenis asb. Zim toe, julle sal goed inpas daar!
Andries Cloete 12/10/2009 11:37:56 AM
Kan ons nou sien dat hierdie 'n eintlik maar net 'n magstryd is. Blankes verloor hulle vryheid, eiendom, lewens vanaf 1994 en so gaan dit maar aan.
AVS 12/10/2009 11:42:22 AM
Al wat ek te sê het is Koch jys die grootste SOT op twee bene, kruip jy maar diep in jou swart maatjies se agterente in, hoop jy vergaan daar!!!Skrik wakker jy is siek!!!
Ou vlag 12/10/2009 11:54:19 AM
Ek stem saam - laat die ou vlag wapper - verbrand die nuwe vlag - dit bring net al die slegte emosies uit - haat, woede ens. VIVA OU SUID-AFRIKA!!!!!!!!!!!!!
Christine 12/10/2009 11:55:29 AM
@ KOCH - Jy is seker 'n buitelander wat net kom 'spunge'. Of miskien het jy dalk 'n paar 'donker' geraamtes in al jou kaste? Jy is so wrintie wragtig waar vertraag. Kruip terug waar jy vandaan kom, sot! Ek het ook 'n ou vlag by die huis, en het het groot geword met die geskiedenis daar agter, moet ek my geskiedenis ook vergeet om jou te pas? Jy het duidelike geen morele waardes in die lewe nie. Laat ek ook net se, toe daar iets soos 'curfew's' was kon ons tot 23h00 buite speel in die vakansies, ons kon na skool fiets ry na ons maatjies toe, ens. Ons wereld het baie verander veral omdat die meerderheid Suid Afrikaners laat glo word hulle moet kamstig 'terug vat' wat hulle s'n is - jy self het duidelike nog geen hartseer ervaar in die deesdae nuwe SA nie, maar oppas, jou / jou vrou (as enige vrou so 'n simpel man soek) mag dalk volgende wees, dan sal ek graar wil hoor wat jy te se het.
Ook Andre 12/10/2009 11:56:32 AM
@BETSIE
Jou kop raas al van gister af. Sê hoeveel. Ek sal jou ook wed.
Con 12/10/2009 11:57:34 AM
@Blommekind.......union jack? wel wel dit staaf mos my stelling of hoe? Was jou beste vak op skool pouse gewees?
@Con 12/10/2009 12:17:54 PM
Dat jy nou wragtig so vermetel kan wees om te kla omdat niemand op jou reageer nie. Die rede is eenvoudig. Intelligente mense ignoreer die nie op die strooi wat jy praat.
Om Gert 12/10/2009 12:20:39 PM
Ek word so boos oor die kommentaar van sogenaamde ministers oor die vorige Suid Afrikaanse landsvlag, het hulle nie iets beter of balangriker om hulle aandag aan te skenik nie? Kyk maar na die koerant opskrifte in hierdie koerant....moord en dooslag, elke liewe dag....dit is al wat n mens lees in S A Koerante en dan lewer die arme stommerikke n relaas oor n vlaggie van die mense van Suid Afrika. Hoekom moet die vorige vlag verbied word ? Die grootste gros Afrikaners hou van die vorige vlag want dit verteenwoordig vir hulle wet en orde, vooruitgang, ens terwyl die huidige vlag net skande, moord, roof doodslag, korrupsie, verkragtigtings, algehele agteruitgang en stommerikke in die parlement voorstel. My liewe aarde, die persoon wat dit nie kan insien nie moet sy kop laat lees. Wat my verbyster is hoeveel ruggraatlose Afrikaners nou die huidige regering probeer goed praat. Aan die anderkant kan ek verstaan dat elkeen van hulle maar net probeer om hulle werk te probeer behou en vir hulle huisgesin te probeer sorg. Watter sielewroeing moet hierdie arme Suid Afrikaners nie elke dag deurmaak nie. Ek kan my voorstel hoe hulle moet voel. Hulle dra net wraak in hulle rond. Een of ander tyd gaan daar n uitbarsting kom desnieteenstaande die feit dat die huidige regering hulle probeer ontwapen nie.

Om die huidige verrotte regering om ver te werp is eenvoudig maar ongelukkig sal dit derduisende swart mense se lewens kos waarvan daar baie goeie en liefdevolles nog te vinde is. Ek ken baie.


Dit is die wat dink hulle weet alles en besit een of ander afgewaterde graad aan een of ander onbekende universitiet wat die grootste gevaar inhou. Maar, omdat hulle onnosel is kan hulle maklik uit die weg geruim word.

Met n nuwe regering wat die ANC met al sy terroriste en misdadigers eenkant toe sal vee sal daar baie ondersteuning wees, nie so seer van n linkse Obama wereld nie maar van mense vanaf oor die hele wereld wat al die selfde paadjie moes wandel. Wanneer julle my ookal nodig het, laat my maar net weet.

Ek se maar net.

Oom Gert
Andre 12/10/2009 12:22:38 PM
Kan BEELD asb by Thandi Mkhize uitvind wanneer die beleid geformuleer is en of die personeellede skriftelik daarvan in kennis gestel is. Dit is my gevoel dat die beleid nie voor die voorval bestaan het het.
Aus 12/10/2009 12:22:50 PM
Dis ongelukkig nie net ou Koch wat so dink nie lyk dit my.

Hulle (Kocn & kie) grens ek dink aan die "new age" aanhangers, waar jy nie jou eie identiteit mag he nie, en niks ook mag he wat eie indentiteit, nasionaliteit of geloof aandui nie, so een groot mengelmoes van bietjie alles en ook maar niks, dit is wat ons moet word hier op aarde volgens hulle (en SA).

SA vandag is soveel erger as die ou "regime", mense wil dit net nie raak sien nie, nee, ons IS dan mos nou 'n demokratiese land ne, so dan is alles maar OK ...
AndreC@OBB 12/10/2009 12:27:04 PM
OBB...dis nou die mees belaglikste scenario wat jy daar skep!! Dis mos algemene kennis (of BEHOORT te wees) dat jy SLEGS die nuwe landsvlag by amptelike sportbyeenkomste mag uithaal! Kom bietjie by en dink voor jy probeer saampraat!

ShawnT 12/10/2009 12:38:18 PM
Ek wonde of al hierdie moorde en verkragtings nie maar n produk is van Apartheid nie? Hoe sal ons weet hoeveel skade berokken is aan al die mense se psiges nie.
george 12/10/2009 12:51:11 PM
Amerika het n swart president en hy het nie wild tekere gegaan en al wat n straat naam of dorps naam gaan en verander nie. Amerika het ook hulle "apartheids"jare gehad..en het dit nog steeds...maar wys my n land wat meer trots is op sy land vlag.? YES vir die Oranje Blanje Blou ..die mooiste vlag ooit!!!
Con 12/10/2009 12:57:32 PM
@con, jy reageer dan maar helaas jou sinsnede is net so pateties soos die ou vlag.......niemand wil op die waarheid reageer nie........julle almal bly vasstaar van hoe dit was pleks van om met vertroue na die toekoms uit te sien.......Go Bafana!!
Rentia 12/10/2009 1:19:09 PM
....en terwyl Rome brand...Waar was Cele toe 15 gewapende mans Hyde Park beroof,besig om te stry oor n vlaggie.Wanneer gaan die kiesers wakker word en die onbevoegde regering uitstem? Mense,fokus op wat saak maak.Hoe maak jy n land reg? Op jou kniee.
Ook Oom Gert 12/10/2009 1:21:08 PM
'n Uitnodiging aan me. Helen Zille en elke ingeskrewe lid die DA. Spreek kommisaris Cele direk aan oor sy kleingeestigheid.

In dieselfde Beeld is daar 'n berig van 8 "polisie" wat met 'n amptelike voertuig 'n klerefabriek op Newcastle beroof. Nou is die ondersoek in 'n "sensitiewe stadium" en kan hulle nie kommentaar lewer nie. Wat 'n klomp bollie.

As die DA nie deur sy leier die saak aanspreek nie, kan ek en ander wat soos ek voel, tot geen ander gevolgtrekking kom as dat u die optrede van die minister en sy kommisaris goedkeur nie. Indien dit so is,sal ek my stem sal ek weerhou van die DA in die toekoms. As gewone mense is u ons verkose partyleiers. Me.Zille en die plaaslike DA verteenwoordigers; neem kennis asseblief.
Gert 12/10/2009 1:21:20 PM
Hi kom ons wees eerlik....dit is nie Cele wat die ou landsvlag weg wens nie, dit het jare tevore reeds begin deur ons eie NP van die vroee 90's. Ek het n debat in Potchefstroom bygewoon tussen die KP en die NP daar het Mr. Jacobs reeds voorspel dat die NP Mr. (Kom ons se maar net gewese min van polisie) en sy mense ons taal en kulteur voor die swyne gooi. Mev M. Bentz wat so skuins agter my gesit het het hardop gelag toe Fanie se dat die NP saam speel om Godsdiens uit ons skole te boender. Mev Bentz (skuilnaam) het haar bediende saam met haar gebring sodat almal kan sien hoe sy op daardie tyd voel. Jy weet daardie tipe wat die mode om n swart kind aan te neem. Nee ek is nie n rassis nie en het vele anderkleurige kollegas wat my waardeer en hoog ag agv die respek wat ek teenoor hulle betoon(hulle is eerlik en hardwerkend)So kom ons vergeet van Cele en kie en kyk na die verraaiers om ons.
Koch Froneman 12/10/2009 1:22:32 PM
Christine, ek is nie 'n buitelander nie. Ek is in S.A. gebore en dus 'n Suid-Afrikaner - ek beskou myself as 'n vredeliewende mens. Ek vra om vergiffenis as ek iemand leed aangedoen het en ek vergewe ook ander as hulle my leed aangedoen het. Ek kyk nie na velkleur nie - my bloed en almal op aarde se bloed is rooi. Ons is almal uit stof en tot stof sal ons terugkeer. Ek is baie gelukkig getroud en weet jy wat: EK EN MY VROU IS NOG NOOI ENIGE LEED AANGEDOEN DEUR IEMAND MET 'n ANDER VELKLEUR NIE!! Dit belowe ek jou. Ek glo aan vergewe en vergeet en om dit wat verby is te begrawe. Die lewe is te kort om aan die verlede vas te klou en te hoop dat dit wat verby is terug sal kom. Laat ons eerder hande vat in hierdie land, mekaar ondersteun en sodoende hierdie pragtige land wat vir almal daar is beskerm en die grondwetlike beginsels uit te leef. God laat tog Sy son opkom oor goeies en slegtes.
Vir die ander mense wie my aanval: Nie kwaad vir julle nie. Ek besef die ou vlag het vir sommige sentimentele waarde, maar laat ons tog net aanbeweeg. Noem my 'n sot, simpel of watookal: Ek is Afrikaans en trots Suid-Afrikaner. Hierdie land behoort aan almal en daarom behoort ons almal hande te vat en saamstaan teen misdaad, korrupsie en als wat die toekoms in Suid Afrika donker maak. Wense vir 'n mooi Kersfees en pragtige 2010 vir almal.
André 12/10/2009 1:28:14 PM
Koch en Kie . . . maak vir jou hemde van die nuwe landsvlag en sit julle name daarop, en DRA dit! Ons sal daarvan hou om julle raak te loop in die straat. Aan die res van julle julle mense, hou moed. Die ANC was net sterk omdat hulle onderdruk en verban was. Ons gaan ook sterker word hoe meer ons vervolg word. Hoe meer vryhede van ons weggeneem word hoe harder sal ons daarvoor veg. Dit is al vele male bewys, reg oor die wêreld. Ek sê DANKIE aan Cele en al sy trawante vir hulle veragtende optredes. HULLE is besig om ons in 'n sterk eenheid saam te flans. Druk, druk, druk ons Mnr die ANC, julle berei julle eie ondergang. En DIT!, het niks met velkleur te doen nie.
Mariana 12/10/2009 1:44:49 PM
Andre, goeie punt Beeld moet dit dalk publiseer... mmm K Froneman lyk my die ou het net 'n klip in die bos kom gooi en verdwyn, suustog slapg@t, kan homself seker nie verdedig nie.
Hoe dan nou? 12/10/2009 2:00:23 PM
As die een klomp 'n bul kaalhand vermoor is dit culture ...... as iemand 'n passion het om vlae te versamel is dit rassisties .. nie almal trek alles deur hulle g e nie - ek dink ek moet kultuur aandenkings begrawe in kluis my woordeboeke voor dit ook geconfiscate raak en deur iemand anders se g t getrek word .... man hulle sal nie tevrede wees voordat ons almal kaalg t staan nie of vermoor is nie
Faan 12/10/2009 2:02:10 PM
Gaan tik 'n bietjie "old flag" op Google in en sien die resultate op die eerste blad. Mmmm...dankie Cele dat jy die "Ou Vlag" onder die top 10 op Google laat "rank":-) Miskien moet mens eers dink voor jy doen nie waar nie?
Johan 12/10/2009 2:21:19 PM
Koch & kie, Ek het nuus vir jou, op my baadjie se sak pryk die ou SA vlag met trors.. Wanneer ek in die stad loop en het my baadjie aan, word ek kort-kort voorgekeer om daarna te kyk en kommintaar oor te lewer.. Nie deur blankes nie maar deur swart-en kleurling mense. Nou vra jy hoekom? Laat ek jou vertel, met geen uitsondering almal met bree glimlagte en opgewondenheid. Dan word daar gepraat en gesê dat dit die beste tyd in hulle lewe was toe die vlag nog gewapper het. Almal het werk gehad , in vrede saam gebly en respek vir mekaar gehad, Dit is wat aan mekaar vertel word en vir die wat jong kinders by hulle het vertel hoe lekker die lewe toe was. Nie soos vandag, moord en doodslag nie en ongeveer sestig persent sonder werk is nie, dit geld oor die hele kleur grenslyn.. So gaan en doen jou huiswerk deeglik voor jy weer iets wil kwytraak wat jy niks van weet nie,, Net vir jou inligting , ek is nie rasisties nie, ek het wonderlik swart vriende wat ek beslis nie sal verruil vir blankes soos jy nie, en dit kan ek jou ook verseker, hulle sal ook nie met jou wil meng nie,,
TrotsAfrikaans 12/10/2009 2:28:54 PM
@Koch en Con: Gaan lees weer bietjie jul Geskiedenis, om Blommekind te ondersteun. Oranje: Aanbidding, beskerming en eer. Wit: Reinheid, vrede en vryheid (waarvoor duisende boere, vroue en kinders hul lewens verloor het om die Kaap en Natal kolonie onder die Britte (union Jack), die oranje Vrystaat(die vlag in die middel - die ou Vrystaat vlag) en Transvaal (die vierkleur)weer een land te maak.
Blou: Heldere en hoopvolle toekoms, soos die blou van die hemel.
Die Oranje sal seker vir julle niks beteken nie, want julle is seker lankal nie meer Christene nie en julle het geen eer want julle is dit nie werd om Afrikaners genoem te word nie. Jul voorvaders was beslis die verraaiers of julle het eers nou onlangs hier aangekom. Die wit sal niks vir julle beteken nie, want hierdie is nie jul geboorte land nie en jul voorouers was nie deel van die vryheids oorloe nie. Die blou sal vir julle ook niks beteken nie, want julle glo alles gaan nog reg kom in die nuwe S.A. Ek dink jul siening sal gouer verander as wat julle dink - wag tot julle naastes van julle weggeneem word a.g.v die slapgat regering wat al wat 'n krimineels is toe laat om in ons land in te suipel.
ONS VIR JOU SUID AFRIKA!!

binne beeld

Weer
Verkeer
Lotto
Ksd: 13-18°C Sunny. Mild. Pta: 6-20°C Mostly sunny. Cool.
Jhb: 4-17°C More sun than clouds. Cool. Bfn: 5-19°C Sunny. Refreshingly cool.
Dbn: 14-25°C Sunny. Mild. PE: 15-25°C Sunny. Mild.
7-dag-voorspelling...

Betrekkinge - Vind jou droomwerk

Legal Manager

Gauteng - Johannesburg
Pinpoint One Human Resources (Pty) Ltd
R600,000-700,000 Per Annum Cost To Company

Head: Compliance

Gauteng - Centurion
Pinpoint One Human Resources (Pty) Ltd
R600,000-700,000 Per Annum Cost To Company

Chief Financial Officer

Gauteng - JHB North/Sandton
Network Finance Menlyn
R1000,000-1500,000 Per Annum Cost To Company

Motors - Soek deur duisende nuwe en gebruikte motors

TOYOTA

Yaris T3 1.3 5-dr AC
2007
R 99,990.00

TOYOTA

Yaris T3 1.3 Plus 5-dr
2006
R 92,990.00

AUDI

A4 3.0 TDi Quattro Tiptronic Dsl MY05
2005
R 200,000.00

Eiendomme - Vind 'n nuwe huis

PAULSHOF

House R 2 300 000

SILWERKRUIN

House R 3 600 000

UMHLANGA

Townhouse R 5 400 000

Reis - Besoek, Bespreek, Laat Waai!

Gratis Speletjies - TE VEEL NUUS? Neem ‘n blaaskans

Kalahari.net - doen vandag jou inkopies aanlyn

Lae pryse op Boeke!

Miljoene titels om van te kies. Spaar nou tot 40%!

DVD's vir R129.95 Elk

Kry al die topverkopers en nuwe vrystellings vanaf R129.95 nou! 100e DVD's om van te kies.

Koop jou UNISA & Akademiese Teksboeke & WEN Groot

Koop enige teksboek van kalahari.net en 50 gelukkige lesers sal 'n R100-koopbewys elke dag van Maandag die 19de tot Saterdag 31 Julie wen.

Vuurwarm Musiekvrystellings

Kry jou gunstelingalbum van die musiekwinkel. Lae pryse op ALLE albums.

Tot 20% af op Elektronika

Besoek die Elektroniese winkel vir die nuutste produkte en toebehore. Fantastiese aanbiedings op handelsnaam-produkte.

Vandag se beste aanbod!

Tot 40% Af op Sagtebande

Miljoene Titels

Maak gebruik van dié fantastiese geleentheid & koop wonderlike nuwe uitreikings & ou gunstelinge.

iPods, Wii, toebehore, sonbrille, horlosies & meer by www.kalahari.net!

'n Plaaslike gemeenskap waar jy mense kan ontmoet, fotos en videos op laai en vele meer...